به گزارش فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با اشاره به مباحث مطرح شده درباره طرح سوال از رئیس جمهور گفت: هیئت رئیسه مجلس میگوید که ۶۹ امضا برای سؤال از رئیس جمهور موجود است و در صورتی که ۷۲و یا ۷۳ امضا موجود باشد طرح سؤال عملی خواهد شد. بر همین اساس ظاهرا دو یا ۳ نماینده به امضاکنندگان طرح سؤال از رئیس جمهور اضافه شده است.

وی با بیان اینکه اگر ۳ نماینده به امضاکنندگان طرح سؤال از رئیس جمهور اضافه شود، طرح سؤال باید عملی شود، افزود: متاسفانه یکی از مسئولان دولتی با کمک هیئت رئیسه مجلس درحال پس گرفتن امضاها هستند. و حتی اگر ۵ نماینده به امضاکنندگان طرح سؤال اضافه شود هیئت رئیسه امضاهای دیگر را پس خواهد گرفت چرا که هیئت رئیسه مجلس بنا ندارد طرح سؤال را عملی کند.

مطهری با انتقاد از آنچه هزینه کردن رهبر معظم انقلاب برای طرح سؤال از رئیس جمهور خواند، گفت: ‌مقام معظم رهبری در کرمانشاه به طور صریح فرمودند که در امور اجرایی دخالت نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران همچنین گفت: افتخار از نمایندگی مردم تهران تنها کاری بود که میتوانستم برای عملی شدن از طرح سؤال از رئیس جمهور انجام دهم.