بدهکاری فرمانداری تهران به مجریان و ناظران انتخابات مجلس دهم

گروه سیاسی- انتخابات مجلس دهم، هفتم اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز، در این انتخابات، فرمانداری از تعداد زیادی نیروها بعنوان مجریان و ناظران سر صندوق استفاده کرده که این افراد حداقل 2 روز و بعضا بیشتر، وقت خود را برای برگزاری انتخابات سپری کردند.

حتی  یک روز بعد از انتخابات این افراد مشغول شمارش آرا بودند اما فرمانداری تهران تا کنون حق الزحمه آنها را پرداخت نکرده است.

در همین راستا تعدادی از مجریان و ناظران سر صندوق ها که یکی از آنها مسئول صندوق بوده به خبرنگار افکارنیوز گفت: بارها برای دریافت حق الزحمه خود به مسئولین مراجعه کردیم که هر بار وعده می دهند تا چند روز آینده پرداخت می شود اما هنوز یک ریال به ما پرداخت نشده است.

وی افزود: شش ماه بعد از انتخابات یک لوح تقدیر کاغذی از سوی آقایان به ما داده شد و این لوح هم بدون هیچ مراسمی و فقط یک نفر دهها کاغذ را آورد و بین مجریان و ناظران انتخابات توزیع کرد و رفت.

همچنین یک فرد دیگر که بعنوان نماینده فرماندار در سر صندوق در یکی از مساجد جنوب تهران مستقر بود به خبرنگار ما گفت: ما برای انتخابات سه روز وقت صرف کردیم و بنا به وعده مسئولین قرار بود 250 هزار تومان به ما بدهند اما هنوز یک ریال ندادند.

وی گفت: تعداد زیادی از مجریان و ناظران سر صندوق ها هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکردند و ظاهرا آقایان اراده ای برای دادن طلب های آنها ندارند.

این افراد تاکید دارند در حالی حق الزحمه آنها پرداخت نشده که بودجه برگزاری انتخابات ماه ها قبل از اجرای انتخابات تخصیص و در اختیار مسئولین قرار گرفت.

این معترضین خطاب به مسئولین گفتند: سوال ما این است که این پول ها کجا رفته است.