هرگونه بهره‌برداری سیاسی از حادثه پلاسکو ممنوع است

سیدمجتبی حسینی دبیر مجمع جوانان تحول‌گرا ایران اسلامی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و جانباختگان این حادثه، اظهار داشت: به دلیل بافت شهر تهران و به خصوص مناطق تجاری این شهر، ضرورت ریشه‌یابی این حادثه دردناک در ابعاد مختلف به صورت بررسی دقیق و کارشناسی شده فارغ از هرگونه گرایشات سیاسی احساس می‌شود.

وی گفت: در این آسیب‌شناسی باید نقاط ضعف به شدت مورد ارزیابی قرار گرفته و مقاوم‌سازی ساختمان‌های تجاری در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

دبیر مجمع جوانان تحول‌گرا ایران اسلامی تصریح کرد: هر چند اتحاد و همدلی مسئولان در عملیات آواربرداری قابل توجه است، اما مسئولان دولتی که در‌صدد تبرئه کردن خود از این بحران هستند در روند کار اجرایی خود وحدت رویه نداشتند، این مسئولان چه پیش از وقوع این حادثه و چه اکنون در مقام پاسخگویی بر نیامدند.

حسینی با اشاره به وضعیت تهران و اینکه این شهر بر روی گسل‌های متعدد زلزله‌ قرار دارد، ادامه داد: یکی از معضلات ما این است که مسئولان فقط شعار می‌دهند و در مقام عمل اقدامی انجام نمی‌دهند، البته در این بین کمبود تجهیزات و امکانات در مقابل این‌گونه آتش‌سوزی‌ها مشهود است.

وی در پایان گفت: هرگونه بهره‌برداری سیاسی از این ماجرا ممنوع است، زیرا مردم ما بسیار هوشیارند و به خوبی مسائل را تحلیل می‌کنند.