ما به روحانی چک سفید امضا ندادیم

اسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: در جلسه فوق‌العاده حزب مردمی اصلاحات که در مورخ اول بهمن ماه برگزار شد، "طه عبدخدایی" قائم مقام بنده به عنوان رئیس کمیته انتخابات حزب مردمی اصلاحات و "سالومه زریه" معاون اجرایی حزب به عنوان رئیس ستاد انتخابات ما منصوب شدند. 

 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در رابطه با برنامه‌های حزب متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تصریح کرد: برنامه ما این است که در انتخابات 96 حضور پرقدرتی داشته باشیم و به احتمال زیاد در کنار روحانی، کاندیدای دیگری نیز خواهیم داشت.

 

فومنی با تأکید بر اینکه ما برای حمایت از روحانی شرط و شروطی داریم، گفت: اگر روحانی شروط  ما را بپذیرد، از وی حمایت خواهیم کرد اما اگر وی شرط‌های ما را نپذیرد، با یک کاندیدای دیگر وارد انتخابات 96 می‌شویم. 

 

وی با تأکید بر اینکه اکثر اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی شرط دارند، افزود: ما به روحانی چک سفید امضا نداده‌ایم و برای انتخابات سال آینده عملکرد دولت در 4 سال گذشته را بررسی می‌کنیم.

 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در رابطه با فعالیت‌های حزب مردمی اصلاحات برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: حزب مردمی اصلاحات قطعا برای انتخابات شوراها نیز کاندیدا دارد و در حال بررسی گزینه‌های خود هستیم تا هر چه زودتر به جمع‌بندی برسیم.