چرا از ناکار آمدی لیست امید در مجلس سخن نمی گویید؟

گروه سیاسی- برخی هنرمندان اعتراض کردند که مقصر همه ما هستیم که به کسانی که تخصص شهری ندارند رای دادیم و اگر به افرادی که متخصص بودند رای می دادند این اتفاق نمی افتاد.

 

به گزارش افکارنیوز، این موضع گیری این سوال را به ذهن متبادر می سازد که رای به اعضای شورای شهر رای مردم است و آیا این موضوع مخالفت با رای اکثریت نیست؟  از سوی دیگر آیا منظور این افراد این است که به ورزشکارانی رای ندهند اما هنرمندان می توانند شهر را اداره کنند؟

 

صحبت کردن در زمان حادثه هایی که اتفاق می افتد راحت است، چرا برخی هنرمندان فکر می کنند آنها هستند که می توانند در هر موضوع غیر تخصصی اظهار نظر کنند ؟

شاید برخی هنرمندان از نبودن در شورا و دیدن اینکه یک ورزشکار بر صندلی شورای شهر نشسته است ناراحت اند که اینگونه می گویند.

به عنوان مثال فردی مانند علیرضا دبیر که در شورای شهر تهران حضور دارد جزو افرادی است که کارآمدی خود را نشان داده و ثابت کرده است، وی که در کمیسیون بودجه شورا خدمت می کند توانسته به بهترین شکل ممکن مسائل را تجزیه و تحلیل کرده و در حال حاضر اشرافیت خوبی در مسائل شهری دارد.

از سوی دیگر همین هنرمندان که از لیست امید حمایت کردند پاسخ دهند که برخی از همین نمایندگان تهران تا به امروز در مجلس برای پایتخت چه کاری انجام داده اند؟

وقتی دختر یکی از مدیران نجومی بگیر را حمایت می کنند به مجلس برود، آن فرد چه قدر توانسته برای کشور و موضوعات کلان مفید باشد، اعضای فراکسیون امید چه میزان نطق پیش از دستور داشته و پیگیر رفع مشکلات بودند؟

برخی هنرمندان که گرایش های اصلاح طلبی آنها مشخص است متاسفانه خود را صاحب نظر و متخصص در همه امور می بینند و می خواهند هر زمان حادثه ای رخ داد و آبی گل آلود شد برای خود از این آب ماهی بگیرند.

این تعداد هنرمندان و بازیگران باید بدانند اگر مقداری سرمایه اجتماعی دارند به دلیل بازیگری آنها در نمایش و فیلم است و این دلیل نمی شود در هر موضوعی که تخصص ندارند وارد شده و حرفهایی بزنند که حاشیه ها را بیشتر کنند زیرا اینکار جز حاشیه تراشی برای کشور سودی ندارد.


مصطفی حسینی