میتینگ تبلیغاتی فریدون در جوار مضجع امام رضا(ع)!

مراسم افتتاحیه مشهد 2017 روز گذشته در حالی در جوار مضجع شریف امام هشتم(ع) برگزار شد که حضور یک مهمان از جنس اقتصاد و تجارت آن‌ هم درست در روزهایی که پرونده‌های فساد اقتصادی وی روزبه‌روز ابعاد جدی و گسترده‌تری به خود می‌گیرد موجب تعجب برخی از دیگر مهمانان و برخی اصحاب رسانه شد.

اما آنچه تعجب بیشتر نمایندگان رسانه‌ها را در پی داشت انتشار متن سخنرانی برادر رئیس‌جمهور در سایت رسمی مشهد2017 بود! در حالی این اتفاق افتاد که فریدون نه‌ تنها در این مراسم سخنرانی نکرد بلکه حضور وی گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر اینکه هدف برادر رئیس‌جمهور از حضور در این مراسم چه بوده است، در پی داشت.

انتشار متن سخنرانی حسین فریدون نشان می‌دهد که وی برنامه مفصلی برای ماهیگیری خودش از این برنامه داشته و انگار خواب‌های بیشتری برای بهره جستن از یک برنامه فرهنگی و مذهبی برای تطهیر چهره اقتصادی توأم با فسادش را داشته است.

نکته دیگر جالب توجه این است که هیچ عکسی از فریدون در حال سخنرانی وجود ندارد و سایت اطلاع‌رسانی مشهد 2017 هم عکس بی‌کیفیتی که اصلاً بیانگر سخنرانی وی باشد به عنوان تصویر این خبر برگزیده است.

همچنین انتشار این متن آن‌هم به چند زبان مختلف و در حالی‌ که اصلاً سخنرانی از جانب وی انجام‌ نشده، حاکی از آن است که وی قصد انجام سخنرانی در این مراسم را داشته اما جو موجود در تالار این فرصت را از وی گرفته است تا در نهایت دوستان وی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعداً با استفاده از سایت مشهد 2017 به کمک وی بیایند و به‌نوعی جبران مافات و عرض ارادت کنند تا بلکه در چند روز آینده با یک تلفن یک‌دقیقه‌ای از کار برکنار نشوند!