امروز موشک‌های ما بیش از 2 هزار کیلومتر بُرد دارد
 سردار  سرلشکر محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس در یادواره شهید مدافع حرم که در مسجد جامع آل یاسین برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک حادثه بزرگ بود و از ایران شروع شد و در سراسر جهان طنین افکند، اظهار داشت: کمتر رهبری در جهان در آن دوران از انقلاب سخن نگفت و دشمنان قسم خورده انقلاب هم به آن اذعان کردند.  
 
وی با اشاره به دیکتاتوری های رژیم طاغوتی و ساختار عریض و طویل ساواک ، افزود: ساواک را موساد و سیا آموزش می داد و همچنین سازمان جاسوسی انگلیس هم به ساواک کمک می کرد و این سازمان از تجهیزات پیشرفته ای برخوردار بود. در سال 53 آنقدر خفقان زیاد بود که اکثر سران سیاسی یا زندان و یا تبعید بودند. 
 
فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس یاد آور شد: شهربانی به ساواک و سرکوب رهبران و مبارزین کمک می کرد. ارتش شاه هم به عنوان ژاندارم از آمریکا و اسرائیل در منطقه حمایت می کرد و اسرائیل شاه را برادر خود می دانست. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حمایت های اقتصادی و نظامی شاه از رژیم صهیونیستی گفت:  50 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و حقوق سنگینی را دریافت می کردند و شاه مجبور بود از پول نفت پرداختی ها آنها را بدهد. 
 
سرلشکر رضایی با اشاره به حمایت غرب و شرق از رژیم طاغوت ؛ عنوان داشت: تقریبا همه دنیا از چپ و راست و کمونیست و سرمایه دار از شاه حمایت می کردند. این در شرایطی بود که امام(ره) در تبعید بود.  
 
وی با بیان اینکه قیام ملت ها با همراهی رهبرانشان رخ می دهد؛ افزود: در آن زمان اعلامیه ها به طرز عجیبی وارد خانه ها می شد و هسته های انقلابی بدین شکل تشکیل می شد. 
 
فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به درگیری های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل هسته های انقلابی برای مقابله با رژیم طاغوت،  یاد آور شد: همراهی با وجود اسلام معجزه ای ایجاد کرد و انقلاب را به پیروزی رساند. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی دین وارد سیاست شد و صداقت و ایثار و فداکاری آمد و ندای قرآن به فطرت ها رسید ؛ پیروزی پدید آمد. 
 
سرلشکر رضایی با اشاره به رشادت های شهدای حرم و ایثار شهید محمدی فرد ؛ عنوان داشت: خانواده شهید محمدی فرد یک خانواده ای است که تمام قد برای کمک به انقلاب آمده است. 
 
وی با اشاره به جنایت های منافقین در زمان پیروزی انقلاب اسلامی؛  افزود: منافقین هرکسی را که در کوچه و بازار می دیدند که ریش دارد به او حمله می کردند. 
 
فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس یاد آور شد: امروز موشک های جمهوری اسلامی بیش از 2 هزار کیلومتر برد دارد و خطای آن 20 تا 30 متر است. امروز آقای ترامپ می گوید من به ایران اخطار دادم؛ بزرگتر از تو هم نمی تواند به ایران اخطار بدهد؛ آقای ترامپ مراقب باش که "ملک سلمان" و "نتانیاهو" زیر پایت پوست خربزه نگذارند. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام راهی جلوی ما گذاشت که اگر این راه را پیگیری کنیم پیروز خواهیم شد گفت: اگر راه امام را نرویم ؛ نمی توانیم خودرو بسازیم و مشکلات خود را حل کنیم. 
 
سرلشکر رضایی با اشاره به لزوم اهمیت ولایتپذیری و موفقیت های انقلاب اسلامی با پیگیری این راهبرد ، عنوان داشت: اگر در کشور فساد هست به این دلیل بوده که ارزش های انقلاب وارد اقتصاد نشده و باید ارزش های انقلاب را به اقتصاد و صنعت و کشاورزی وارد کنیم. 
 
وی افزود: ما همواره در بخش نظامی بیشتر در تحریم بودیم و اما اکنون همه آن ها را خودمان می سازیم و حتی قبل از انقلاب موشک 40 کیلومتری هم نداشتیم . ما در حوزه اقتصاد کمتر تحریم بودیم اما پیشرفت های ما هم خیلی نبوده است. 
 
فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به هواپیمای بدون سرنشین آر کیو 170 و تولید این هواپیمای بدون سرنشین در داخل کشور یاد آور شد: ما ظرف کمتر از 6 ماه این هواپیمای بدون سرنشین را ساختیم و روس ها حاضر بودند چندین میلیارد دلار تکنولوژی این پرنده را از ما بخرند. البته ما مسائل نظامی را خودمان نگه داری می کنیم. این پیشرفت ها به خاطر این است که ارزش های انقلاب در این حوزه پیگیری شده است. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ایثارگری شهدای آتش نشان گفت: ایثارگری آنها به دلیل حس مسئولیتی است که به مردم داشتند. 
 
سرلشکر رضایی عنوان داشت: بخش های بزرگی از موصل آزاد شده و آمریکایی ها می ترسند که روی زمین بجنگند. آمریکا نمی خواهد داعش از بین برود و اگر مبارزین شیعه در سوریه و عراق نبودند ؛ آمریکایی ها تلاش می کردند تا داعش 10 سال دیگر در منطقه بماند .  آن ها به دنبال تغییر در دولت عراق و سوریه از طریق داعش بودند و رزمندگان مدافع حرم با روحیه در مقابل داعش ایستادند.