آمریکایی ها می دانند امروز موشک های ما تا پشت خانه آنها می رود

سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه آمریکایی ها هیچ گاه ،‌ چه در دوران قبل از برجام ،‌ چه دوران بعد از برجام و چه در دولت های مختلف گزینه نظامی را نسبت به ایران حذف نکرده اند، اظهار داشت: اینکه آنها هیچ گاه اجازه عملیاتی شدن این گزینه را پیدا نکرده اند،‌ به خاطر دیپلماسی این دولت و آن دولت نیست،‌ بلکه مقاومت ملت، ایستادگی نظام و توسعه حوزه دفاعی کشور بوده است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها هر گز دست به عملیاتی کردن این گزینه نخواهند زد بیان داشت: امروز خود آنها هم می دانند که موشک های ما تا پشت خانه آنها هم می رود،‌ آن زمان که ما هیچ چیز نداشتیم آنها جرات نداشتند که تهدیداتشان را عملی کنند وای به حال الان که موشک های ما تا پشت در خانه های آنها هم می رود.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید کسی از این وضعیت برداشت سیاسی کند خاطر نشان کرد: این وضعیت به خاطر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران،‌ و به خاطر توسعه حوزه دفاعی کشور است که سبب شده همان کسانی که می خواهند از این وضعیت بهره برداری کنند خواستار عدم حمایت از توسعه صنایع دفاعی و موشکی شوند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری را عامل دیگر ناتوانی آمریکایی ها از عملیاتی کردن گزینه نظامی خواند و ادامه داد: توان بالای نظامی کشور هیچ گاه جرات عملیاتی کردن این تهدیدات را به آنها نمی دهد و ملت ایران در صورت هر گونه اقدام نا به جا چنان پاسخ دندان شکنی به آنها خواهد داد که دماغ آنها به خاک مالیده شود.

 

نقوی حسینی آمریکایی ها را دشمن اصلی ملت ایران طی 38 سال گذشته خواند که همیشه با روش های مختلف توطئه ها و فتنه های گوناگون تلاش می کردند در مقابل جمهوری اسلامی مانع درست کرده و انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

 

وی تهدید نظامی را یکی از روش های آنها در این چارچوب برشمرد و ادامه داد: این روش طی 38 سال گذشته وجود داشته و در هیچ دولتی کم و زیاد نشده است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه گزینه های نظامی زیر میز است بیان داشت: چه در دوران جمهوری خواهان‌، چه در دوران دموکراتها ،‌ و چه آنکه در ایران دولت اصلاح طلب ،‌ اصولگرا و یا اعتدالی بوده ، این تهدیدات وجود داشته است و هیچ دولتی نمی تواند ادعا کند که من آمدم و تهدیدات آمریکایی کم یا زیاد شده زیرا که مقوله تهدیدات آمریکا همیشه وجود داشته ولی چون اینها یک بار ملت ایران را در جنگ تحمیلی آزموده اند می دانند که ملت ایران پاسخی دندان شکن به آنها خواهد داد.