متاسفم که خط تولید پراید را متوقف نکردم‌/جنس بورسیه بنده از جنس بورسیه آقای فریدون نبود

مهرداد بذرپاش بعدازظهر امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا در پاسخ به سوال آنها درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نسبتش با این جبهه اظهار داشت: من عضو هیچ حزبی نبوده، نیستم و نخواهم بود چرا که احزاب موجود را احزاب جوشنده‌ای که انقلاب را پیش ببرد نمی‌دانم.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب جریانی است که بر ای انسجام بخشی به جریانات سیاسی ایجاد شده و اگرچه عضو این گروه نیستم اما از هر ظرفیت و کلمه که برای وحدت کلمه ایجاد شود حمایت می‌کنم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره مدرک تحصیلی خود و سوالات پیرامون آن ابراز کرد: من مدرک تحصیلی کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی شریف و مدرک ارشد و دکتری را از دانشگاه علامه دریافت کرده‌ام که مدارک آنها نیز در این مکان‌ها موجود است.

وی افزود: ماجرایی که دولت در بخش بورسیه‌ها درست کردکه بعدا صحت و سقم این ادعا نیز معلوم شد سبب شد تا یک سایت معلوم الحال بنده را در این زمینه زیر سوال برد اما از آنجائی که جنس بورسیه بنده از جنس بورسیه آقای فریدون نبود با شکایت بنده و عدم ارائه سند از سوی آنها،  در دادگاه محکوم شد.

صاحب امتیاز وطن امروز درباره عملکرد خود در مجموعه سایپا نیز بیان کرد: من در 22 سالگی لیسانس خود را گرفته‌ام بنابراین آنهایی که می‌گویند من بالافاصله پس از اخذ مدرک لیسانس مدیر عامل سایپا شده در اشتباه هستند چون این اتفاق 9 سال بعد از  اخذ مدرک کارشناسی بنده روی داد.

بذرپاش با تاکید بر اینکه رانت وی دعای خیر پدر و مادرش است، افزود: تا 15 پشت از خانواده پدری و مادری من یک مدیرکل دیده نمی‌شود و من خانواده‌ای اینچنین نداشتم که مانند برخی از رانت  آنها استفاده کرده و به زندان برنگردم.

متاسفم که تولید پراید را متوقف نکردم

وی با تشریح اقدامات خود در سایپا تصریح کرد:  ایران خودرو سال‌ها قبل تر از سایپا از سمند به عنوان خودروی ملی که پلت فرم آنها به شمار می‌آید رونمایی کرد در حالیکه سایپا چنین محصولی را نداشت.

نماینده مردم تهران گفت: در حضور یک سال و نیم بنده در این مجموعه قیمت پراید ثابت ماند و سوددهی مجموعه افزایش یافت کما اینکه  ساخت کارخانه سایپای کاشان که هم اینک پنج هزار نفر به طور مستقیم در آن مشغول به کار هستند در این زمان کلید خورد.

وی ابراز کرد: اگر چه پلت فرم ماشین مینیاتور که حالا اسم تیبا را برآن گذاشته‌اند در سایپا تولید شده و حالا می‌تواند ادعا کند که یک محصول مربوط به شرکت خود را دارد اما از اشتباهات من در این دوره این بود که خط تولید ماشین پراید را متوقف نکردم.

بذرپاش اظهار داشت: همیشه تعداد تولیدات ایران خودور در بیش از سایپا بود و تنها سالی که سایپا در تولید خودرو رکورد زد و بالاتر از ایران خودرو قرار گرفت سال 87 بود.

وی درباره انتخابات نیز تصریح کرد:  چند وقت پیش برخی دولتمردان که گفته‌اند روحانی مجددا انتخاب می‌شود گویای خبری ویا اطلاعاتی دارند اگرچه اگر صحبت‌ها در قدیم می‌شد افراد متهم به تقلب در انتخابات می شدند.

نمی‌دانم مدیریت متعالی شما در دولت فعلی را کجای دلم بگذارم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درپاسخ به اظهارات دانشجویان اصلاح طلب درباره انتساب وی به احزاب و جریانات سیاسی عنوان کرد: آن رایحه خوش خدمتی که می‌گوئید نام لیستی بود که قرار بود در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند در نتیجه اسم حزب و یا گروهی نبود که من بخواهم در آن عضو شوم.

وی درباره نحوه مدیریت کشور در دولت نهم و دهم که از سوی دانشجویان اصلاح طلب اسفناک خوانده شد، نیز اظهار داشت: نمی‌دانم مدیریت متعالی شما در دولت فعلی را کجای دلم بگذارم آنهم با ادعایی که می‌گوئید رشد منفی 6 درصد را به مثبت 6 درصد رسانده‌اید ادعائی که کشورهای حوزه اسکاندیناوی نیز نمی‌کنند.

بذرپاش با بیان اینکه رکود بی سابقه‌ای در کشور حاکم شده است افزود: به دلیل اجرا نکردن برنامه شبنم وایران کد از سوی آقای نعمت‎زاده و آخوندی عملا قاچاق کالا به کشور افزایش یافته و فاصله دهک‌ها نیز بیشتر شده است.

معجزه قرنی که آفریدید تا کنون 11 بار از سوی غربی‌ها نقض شده است

وی درباره مذاکرات و نقد عملکر سعید جلیلی نیز عنوان کرد: اگرچه به مذاکرات انجام شده در دولت قبلی می‌شود نقدهایی داشت اما معجزه قرنی که به اسم برجام آفریدید تا کنون 11 بار از سوی غربی‌ها نقض شده است.

صاحب امتیاز وطن امروز با اشاره به اینکه ما ادعایی نداریم اما معتقدیم بیانیه نوشتن شرف دارد به دیکته نوشتن، تصریح کرد: آقای جلیلی در زمان جنگ پایش را برای امنیت مردم داد و مانند برخی بورسیه امریکا نگرفت.

وی در پاسخ به اظهارات برخی دانشجویان گفت: ادعای وطن دوستی را کسی می‌کند که به وقت نیاز در فکه باشد نه اینکه در اروپا و درخیابان‌ها بارانی لندن قدم بزند.

بذرپاش با تاکید بر اینکه دوستان ما افرادی هستند که برای امنیت کشور در حلی دیده می‌شوند، بیان کرد: افتخار داریم قهرمان ما که در حلب میدان داری می‌کنند امثال حاج قاسم سلیمانی هستند در حالیکه قهرمانان شما امثال اکبر گنجی‌ها هستند.