بیانیه شورای نگهبان درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای نگهبان در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی را برای حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون"

در دهه مبارکه فجر یاد می‌کنیم از دلاوری‌های مردمی انقلابی که به ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی رادمردی الهی لبیک گفته و با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار بساط حکومت جنایتکار، منحوس و طاغوتی پهلوی را برچیدند و در 22 بهمن 57 به بهای اهدای جان‌های عزیزان خود، شهد شیرین پیروزی نوشیدند.

استکبار جهانی که سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده بود پس از این پیروزی بزرگ، برای تلخ کردن کام انقلابیون و ناامید کردن سایر مستضعفان جهان از تکرار جنبش‌های انقلابی، دسیسه‌ها و فتنه‌های بسیاری برانگیخت و با تمام قدرت سخت و نرم خود علیه نظام نوپای انقلاب اسلامی اقدام نمود.

اکنون در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

شورای نگهبان با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی برای شرکت با شکوه در راه‌پیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، امیدوار است با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌ا... به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گیرد.