ادعای اصلاح طلبان نقش بر آب شد

به گزارش افکارنیوز، وی افزود: من همواره از اوباما به خاطر این که اعلام کرد می‌خواهیم به موصل یا جاهای دیگر برویم، انتقاد کردم.

این در حالی است که کانال های ضد انقلاب و برخی اصلاح طلبان پس از روی کار آمدن ترامپ و اینکه چرا خانم کلینتون رای نیاورده به شدت ناراحت و عصبانی بودند.

هنوز یادمان نرفته برخی رسانه های اصلاح طلب تلویحا در روزنامه های خود عکس کلینتون را منتشر کردند و اعلام کردند وی پیروز انتخابات شده و این مساله نشان می داد آنها دوست داشتند نامزد دموکرات پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

از سوی دیگر با روی کار آمدن ترامپ این تحلیل را ارئه می دادند که وی قصد حمله نظامی به ایران دارد در صورتی که اگر ترامپ حتی می خواست به ایران حمله کند این توان را نداشته و با اعلام موضع صریح وی مشخص می شود اصلا چنین برنامه ای را در دستور کار ندارد اما اصلاح طلبان برای اینکه می خواستند سود و فایده ای از آب گل آلود وضعیت آمریکا برای خود ماهی بگرند سهی در القای حمله نظامی و تشویش اذهان عمومی داشتند تا با ارائه این تحلیل که ما باید با آمریکا مذاکره کنیم به هدفشان در برقراری رابطه با آمریکا برسند.

مطمئنا ترامپ چهره واقعی سردمداران آمریکا است و همانطور که روسای جمهور گذشته آمریکا توان حمله به ایران را نداشتند وی نیز نخواهد داشت و این تنها به علت موضع قاطع و پیام مقاومت ملت ایران بوده نه گفت و گو و مذاکره عده ای روشنفکر نما و اصلاح طلب.