دولت درباره خوزستان باید نقایص را صادقانه به مردم بگوید و از مردم عذرخواهی کند

حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک بخش ضعف منابع و زیر ساخت ها است  که دولت باید این مشکلات زیر ساخت ها را رفع کند تا چند روز دیگر دوباره این بحران ها به وجود نیاید بخش دیگر ضعف مدریت است اگر در حوزه ایی ضعف مدیران دیده می شود دولت باید با برخورد کند تا حق مردم احقاق شود.

نماینهد مردم سنقر اظهار داشت : بخش دیگر، کمبود هایی است  که مرتبط به دولت  است که دولت باید نقایص را صادقانه به مردم بگوید و از مردم عذرخواهی کند چون مردم اوضاع و احوال را رصد می کند و در آینده در بیان نظرات شان و حمایت های شان تأثیر خواهد داشت چون که می ببینند دولت برای جایی که ارزش ورود ندارد ورود کرده اما برای جایی که حق اولیه مردم مانند برق و آب و... است توجهی نمی کند امیدواریم دولت در این چند حوزه بررسی و اقدامی جدی  انجام بدهد .

حسینی کیا در پایان در خصوص مشکلات زیر ساختی و مالی در خوزستان و ارتباط آن با بودجه های نویسی دولت افزود :ضعف بودجه نویسی وجود دارد و این ضعف سبب شده که  برخی استان ها که محروم بودند بر محرومیت آنها افزوده شود  که امیدورایم دولت نگاهش در این خصوص اصلاح کند .