ماجرای اعطای موبایل به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از زبان سخنگو

گروه سیاسی- محمود صادقی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در اینستاگرامش نوش که «دیروز ناهار به اتفاق جمعی از اعضای کمیسیون آموزش مهمان شورایعالی فضای مجازی بودیم. به هریک از ما یک موبایل هدیه دادند».

 

این مطلب بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

 

خبرنگار افکارنیوز در همین زمینه به سراغ سید حمایت میرزاده نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رفت.

وی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون آموز و تحقیقات مجلس و شورای عالی فضای مجازی گفت: ما از مطالب نوشته شده آقای صادقی در تعجب هستیم.

وی افزود: اولا همه اعضای کمیسیون در این نشست حضور نداشتند و حدود 10 تا 12 نماینده حضور داشتند. بنابراین همه اعضا این هدیه را دریافت نکردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه شورای عالی فضای مجازی و این کمیسیون در خصوص تنگاهای و مشکلات موجود بود که در خصوص مشکلات دانش آموزان و دانشجویان مطالبی مطرح و برررسی شد.

میرزاده افزود: یک شرکت خصوصی که در زمینه موبایل و تلفن همراه فعالیت دارد، در حاشیه جلسه، نمونه ای از کارهای خود را به نمایندگان ارائه کرد.

وی تصریح کرد: دادن نمونه کار به مسئولین یک امر عادی و طبیعی است که در همه جا وجود دارد. در همه ادوارگذشته هم بوده و در حال حاضر در بین وزارتخانه ها، سازمانها و نهادها هم وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار نداشتیم که این موضوع به این شکل در رسانه ها مطرح شود.