دست پخت شور فراکسیون امید صدای اصلاح طلبان را هم درآورد

گروه سیاسی_ روزنامه قانون یکی از رسانه های اصلاح طلب در نقد طرح ارائه شده فراکسیون امید می نویسد:  یکی از عمده‌ترین اشکالات وارد به طرح دو فوریتی مورد مناقشه، به قسمت آخر بند دوم آن بازمی‌گردد که بیان می‌دارد: «قوه قضاییه موظف است بدون تشریفات رسیدگی در کمتر از یک ماه، حکم لازم را صادر و اعلام نماید». چنین عبارتی بدون شک با بدیهیات حقوقی و طبعا قانون اساسی در تعارض قرار دارد. مگر می‌توان تصور کرد که دستگاه قضا «بدون تشریفات رسیدگی» به جرم رسیدگی کند؟ حتی در دوره باستان نیز نوعی از تشریفات رسیدگی قضایی احتمالا وجود داشته است. آیا منظور تدوین‌کنندگان، تعطیلی قانون آیین‌ دادرسی کیفری است؟"

به گزارش افکار نیوز؛ این واکنش نشان می دهد طرح فراکسیون امید با روح قوانین کور و آرمانهای انقلاب نمی خواند و به همین به نظر می رسد این فراکسیون زودتر طرح خود را پس بگیرد ا باعث آبروریزی بیشتر آنها در مجلس نشود.

اصلاح طلبان بارها و بارها ثابت کرده اند هر جا قدرت در دست رقبای آنها باشد دم از آزادی بیان و زنده باد مخالف من می زنند اما هر وقت دوستان انها در مسند قدرت نشسته باشند شعارهایشان فراموش می شود و دیکتاتوری به راه می اندازند.

این طرح فراکسیون امید در واقع نشان دهنده چهره واقعی کسانی بود که تاب نقد را ندرارند و تنها در شعار دادن خوب عمل می کنند، این روزها اصلاح طلبان می دانند بیش از هر زمان دیگری باید به خاطر کارنامه عملکرد دولت به مردم پاسخگو باشند و حالا به دنبال راه فرار از پاسخگویی و یا بستن دهان مخالفان می گردند تا جایی که می بینیم حتی صدای رسانه این جریان هم درآمده است.