تغییر عجیب فرماندار اصفهان درشرایط نام نویسی کاندیداهای میان دوره‌ای مجلس

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تغییر فرماندار اصفهان در اولین روز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان اشاره کرد و گفت: ما شدیدترین اعتراض خود را به رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور در قبال  برای این تغییر ناگهانی داریم.

وی تصریح کرد: فرماندار تودیع شده اصفهان محبوب دولت و همراه مردم بود و منطقه شهرستان اصفهان را به خوبی می شناخت و با همراهی نمایندگان اصفهان در جهت ارتقای سطح استان اصفهان تلاش کرده بود.

سالک با ابراز شگفتی از تغییر فرماندار در شرایط نام نویسی گفت: شاید پاسخ دهند که ما برای این تغییر تحت فشار بودیم، اما اگر قرار باشد با هر فشاری تحت تاثیر قرار گیرند، هر روز در این کشور باید شاهد یک نابسامانی باشیم.

وی ضمن اعلام اعتراض مجدد خود به این تصمیم نابهنگام اظهار داشت: فرماندار جدید باید سی نفر معتمدان را برای انتخابات تعیین کند، در حالی که فرماندار تودیع شده، آن‌ها را تعیین کرده بود که ممکن است با سلیقه فرماندار جدید نخواند و اوضاع به هم بریزد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تغییر فرماندار اصفهان را در مقطع ثبت نام کاندیداهای میان دوره ای مجلس، ضربه ای به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس، شوراها و ریاست جمهوری عنوان کرد.