این خبر هم چون خبر هایی از این دست اکنون سال هاست که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود و هدف آن هم بی اعتماد نمودن و ایجاد تنفر از نیروهای انقلابی در مناطق مرزی است که در این مناطق اقوام و قومیت ها زندگی می کنند و این شبکه ها که عمدتا با ارتش سایبری سعودی اسرائیلی تغذیه می شوند در صددند که از این دست شایعات را هر چه بیشتر در فضای فجازی منتشر کنند.

ولی این شایعات آنقدر مضحک و خنده دار و بدون مهندسی در فضای مجازی منتشر شد که خیلی زود به دلیل عدم باورپذیر بودن آن اعتنایی به آن نشد.

همچنین یکی از مسئولان امنیتی نیز در توضیح دلیل خود کشی این دختر کرمانشاهی گفت که نامبرده هیچگونه سابقه دستگیری، احضار یا بازداشت در وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات کرمانشاه را نداشته است.

این مقام وزارت اطلاعات همچنین گفت که براساس بررسی های صورت گرفته و رصدهای اطلاعاتی، خانم لبابی میرقوامی در تاریخ ۷ بهمن امسال به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.

البته این شایعات چنان منتشر کنندگانش را رسوا نمود که حتی خبرنگار ارگان رسانه ای ملکه انگلیس که در امود قومیت ها و کردستان عراق برای این شبکه خبر و گزارش تهیه می کند نیز این خبر را شایعه ای بیش ندانست و در صفحه فیس بوک خود نوشت: بسیاری از دوستان در باره خبر خودکشی مهدیس پور قوامی در کرمانشاه پرسیدن. داستان مرگش که او به خاطر تجاوز ماموران اطلاعات خودکشی کرده صحت ندارد. من با چند نفر از فعالان مدنی کرمانشان ، بستگانش صحبت کردم. او هیچگاه دستگیر نشده. خودکشی او صحت دارد اما داستان آن درست نیست.

زیار گل خبر نگار این شبکه سابقا گزارش های جهت داری برای بی بی سی تهیه می کرد وی حتی چندی پیش با حضور در پایگاه تروریست ها کردستان عراق با اپوزیسیون تجزیه طلب نیز مصاحبه ای را انجام داد ولی این مورد اخیر آنقدر برای وی مضحک بود که نتوانست از تکذیب آن بگذرد.

با این حال به نظر می رسد فضاسازی و خبرسازی های شبکه های معاند به منظور ضدیت با نظام جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم به نهادهای مقدس در کشورمان باشد.