رسیدگی به 10 پرونده در هیئت نظارت مجلس/ پرونده قاضی پور در دست بررسی

گروه سیاسی- محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان دیروز سه شنبه جلسه داشت، گفت: در این جلسه 10 پرونده رسیدگی شد که در خصوص برخی پرونده ها تصمیم گرفته شد و برخی از شکایت ها رد شد چرا که موضوع شکایت در رابطه با انجام وظیفه نمایندگی بوده و اقدام و رفتار نماینده مورد شکایت شده، خلاف شئون نمایندگی نبود.

وی با بیان اینکه یکی از این پرونده ها، پرونده نادر قاضی پور نماینده ارومیه با شکایت خبرنگار روزنامه ایران است، تصریح کرد: در این زمینه قبلا هیئت از قاضی پور دعوت کرد و توضیحات وی را شنید. روز گذشته هم خبرنگار روزنامه ایران توضیحات خود را ارائه کرد.

سخنگوی هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان با اشاره به بگو و مگو و بحث بین نماینده ارومیه و خبرنگار مذکور در راهروی مجلس افزود: هیئت به این نتیجه رسید که نباید همچنین اتفاقی می افتاد. اما در عین حال به علیرضا سلیمی نماینده محلات ماموریت داده شد تا با دعوت از این 2 نفر، بین شان مصالحه کند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به شکایات دیگر گفت: تا کنون چند شکایت از محمد محمودی شاه نشین رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا به ما رسیده، که یکی از این شکایات، شکایت جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در خصوص نحوه انتخاب ناظرین انتخابات شوراها در استان گیلان بود. 

وی با بیان اینکه از محمودی شاه نشین توضیحات لازم اخذ شد، افزود: در این زمینه قرار شد تا مسعود پزشکیان رئیس هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان جلسه ای با کوچکی نژاد داشته باشد و نتیجه جلسه را به هیئت گزارش کند.

نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده دیگر مربوط به شکایت عبداله سامری نماینده خرمشهر از محمودی  شاه نشین بوده که در نهایت به صلح و آشتی منجر شد.