تشکر جبهه مردمی نیروهای انقلاب از حضور نیروهای انقلاب در همایش 5 اسفند

 جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور و مشارکت پرشور نیروهای انقلاب در همایش ملی 5 اسفند تقدیر و تشکر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ولقَد کَتَبنا فِی‌الزَّبُورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ أَنَّ ‌الاَرضَ یَرِثُها عِبادِیَ ‌الصّالِحُون (انبیاء / 105)

"وراثت زمین وعده خداوند برای صالحانی است که زنگار شرک از قلب ها زدوده و راه بندگی خدا را برگزیده اند . مومنانی که بر صراط مستقیم ولایت استوار می مانند، از سرچشمه " و کان حقا علینا نصر المومنین" سیراب می شوند.

خداوند قادر و متعال را سپاس می‌گوییم و جبهه شکر و امتنان بر آستان فیض ربوبی‌اش می‌ساییم، که توفیق برگزاری اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با حضور قریب سه هزار سفیر و پیام آور وحدت از سراسر کشور را به ما ارزانی بخشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این ایام متعلق به کوثر ولایت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بر روح آسمانی آن فخر دو عالم سلام و درود می فرستیم «اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ» و از انفاس قدسی آن ُدردانه دهر استمداد می‌طلبیم که ما را در مسیر انسجام بخشی به جبهه انقلاب و همفکری، همسویی و هم افزایی نیروهای انقلاب در مسیر صیانت و حمایت از حریم ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاری و مدد عنایت فرماید.

در این بیانیه با اشاره به برگزاری مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آمده است: بدون شک روز پنجشنبه 5 اسفند سال 1395 بر تارک کارنامه تشکیلاتی نیروهای جبهه انقلاب برای همیشه تاریخ خواهد درخشید و طلیعه گام های بلند جبهه انقلاب در مسیر تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید: اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حالی با حضور و مشارکت پرشور و نشاط نمایندگان و چهره‌های وفادار انقلاب از 430 شهر و 31 استان و برگزیدگان 25 قشر از اقشار مردم برگزار شد که مشاهده چهره‌های مصمم و پرشور و نشاط حاضران در همایش، مسئولیت شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را صد چندان کرده است.

در این بیانیه تصریح شده: بزرگترین دستاورد همایش 5 اسفند را باید آغاز سیاست ورزی ضابطه‌مند نیروهای مومن و انقلابی در فرایندی مشارکتی و در قالب سازماندهی مردمی دانست. این همایش بزرگ که از متن و بدنه نیروهای انقلابی جوشیده بود بارقه‌های امید به آینده‌ای روشن را در دل نیروهای انقلاب شعله ور کرده و آنها را در ادامه راه برای پیشرفت و اعتلاء کشور و رفع مشکلات و جبران کاستی‌ها مصمم‌تر کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارزش و جایگاه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و مجمع آن را باید به مراتب فراتر از انتخابات 96 و هر انتخابات دیگری دانست. این جبهه می‌تواند تبدیل به کانون شناسایی سرمایه‌های انقلاب از یک سو و کشف و پرورش جوانان غیرتمند و بالنده‌ای باشد که فردای ایران اسلامی با همت ، تلاش و تدبیر آنان رقم خواهد خورد.

این بیانیه می‌افزاید: امروز روز عبور از منیت‌ها و خود محوری‌ها و ایثار و گذشت و فداکاری در راه انسجام و وحدت است، گاه سیاست ورزی هوشمندانه و انقلابی است تا بتوانیم موانع موجود در مسیر تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی را از میان برداریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین، خود را متعهد می‌دانیم که اولویت‌های خود را بر اولویت‌های مردم منطبق نموده و از هیچ کوششی برای پیگیری و تحقق آن خود داری نورزیم. اگر چنین شود آنگاه از سرچشمه‌های بشارت‌ها و نصرت الهی سیراب خواهیم شد. چرا که امیرمان فرمود:«و لما رأی الله صدقنا انزل علینا النصر.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با قدرشناسی از آیات عظام و سروان روحانی به ویژه حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی که با پیام راه‌گشایشان و همچنین آیت الله موحدی کرمانی که با هدایت‌ها و سخنرانی‌شان در نشست 5 اسفند، مسیر آینده جبهه را روشن تر بیان کردند و همچنین مهمانان عالیقدر، نمایندگان و سفیران مردم انقلابی از سراسر کشور که بر ما منت گذاشته و افتخار خدمت گذاری را برای شورای مرکزی مجمع فراهم آوردند و همچنین تشکر خالصانه از تمامی دست اندرکاران ستادی و اجرایی و برگزارکنندگان مجمع ملی به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در پوشش و انعکاس این همایش عظیم تلاش کردند، بار دیگر دست‌های نیاز خود را به سوی آن یگانه بی همتا می‌گشاید و خالصانه و متواضعانه درخواست می‌نماید که ما را بیشتر از لیاقت‌هایمان عطا فرماید تا بتوانیم سبکبال و سبکبار و با تکیه بر تدابیر رهبر و مرجع عزیزمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و با پیروی از خط و راه امام راحل عظیم الشان (ره)، بادبان ها را محکم تر نموده و از دل توفان ها عبور کنیم. ما به نصرت الهی و وراثت زمین برای مستضعفان و مومنان ایمان داریم و آن روز دور نیست.
انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی- 11 اسفند 1395