سخنان تند نماینده سابق/روحانی متخصص جنگ روانی است!

بهرام بیرانوند افزود: روحانی برعکس، در یک مکاشفه 15 دقیقه‌ای رئیس‌جمهور خونریز آمریکا را مودب یافت و اعلام کرد و صد البته در آن معامله پر خسارت امتیازات فراوان داد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم بر همین اساس اضافه کرد: معلوم شد این هنر رئیس جمهور یعنی تسلط بر فنون جنگ روانی کار برد وطنی دارد. به عنوان نمونه بجای رفع ابهامات شهروندان ایرانی ،منتقدین وادادگی سیاست خارجی را با القاب زشت مورد خطاب و عتاب قرار داد.

بیرانوند ادامه داد: کرم شب تاب برجام را آفتاب تابان جا انداخت و  کاری کرد مردم باور کنند قرار است اتفاق خوبی بیفتد، اما نیفتاد! این‌روزها به نظر می‌رسد این متخصص جنگ‌های روانی برای سرودن آخرین قصیده‌اش قافیه‌ای نمی‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حمله به منتقدین و دولت قبل کهنه و نخ نما شده است؛ رئیس جمهور مودب و با هوش آمریکا رفته است.

این نماینده مردم مجلس نهم با اشاره به اینکه آفتاب تابان برجام فروغی ندارد، گفت: وعده‌های انتخاباتی عملی نشده‌ است؛ کسی از روی کود نپریده و جنگ روانی موافق و مخالف کنسرت و دو قطبی های کاذب را کسی جدی نگرفته است.

 

بیرانوند همچنین عنوان کرد: باید نگران بود باید ترسید از شاعری که آخر مجلس الزام به سرودن شعر دارد ولی قافیه و محتوایی نمی‌یابد؛‌ موضع‌گیری‌های اخیر روحانی و کنایه‌های ایشان و اصرار بر حرفها و رویه‌ای خسارت بار گذشته نشان می‌دهد روحانی بدنبال سرودن قصیده‌ای است که نه وزن دارد و نه قافیه و صد البته بی محتوی.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد:‌ معلوم نیست روحانی این قصیده بی وزن و قافیه و محتوی را برای بدست آوردن دل چه کسی خواهد سرود؟