دولت به عهد خود با مردم وفا کند

 ماموستا فائق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در حاشیه اجلاسیه خبرگان، در نطق پیش از دستور خود ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل از رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: حفظ و صیانت از دولت اسلامی را منوط به نظارت ولی‌فقیه می‌دانیم و مجلس خبرگان رهبری رکن اساسی نظام می‌باشد که برای تحقق بخشیدن یه این صیانت نقش اساسی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این مجلس، مظهر حضور مردم و مردم‌سالاری دینی در جامعه امروز است دنیای امروز چشم به این مجلس دوخته چون می‌داند این مجلس درراه اسلام استقامت می‌کند.

وی گفت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و هم‌زبانی هستیم تا اقتدار جمهوری اسلامی را حفظ کرده و مجلس خبرگان در این مورد نقش اساسی بر عهده دارد.

رستمی تصریح کرد: در سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری به کردستان و به‌کار بردن واژه «خطه فرهنگ و علم» از جانب ایشان واقعاً جای تشکر دارد و مردم این خطه به انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی افزود:دولت باید با پرداختن به مسائل عمرانی مناطق مرزی این استان و دیگر مناطق محروم به عهد خود با مردم وفا کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محرومیت‌های مناطق مرزی و ظرفیت‌های عظیم این استان گفت: کردستان جاده‌های غیراستاندارد زیادی دارد که سالانه براثر تصادف افراد زیادی کشته می‌شوند بیکاری در میان جوانان و خانواده‌ها زیاد است و کول بری در میان برخی از آنان وجود دارد که باید از سوی دولت تدبیری برای آن شود.