ویژگی تیم شکل گرفته در کنار نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب و روند آن، گفت: جمعی که به عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب شکل گرفته، عصاره نیروهای انقلابی و ولایی کشور هستند که با تخصص‌ها،‌ توانمندی‌ها و تجربیات گوناگون از دل اقشار و گروه‌های مختلف مردم برای تداوم انقلاب در کنار هم قرار گرفته‌اند.  

وی افزود: اگر این افراد در کمیسیون‌های تخصصی با دغدغه‌ها و توانمندی‌هایی که دارند در کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند در انتخاب اصلح کمک کنند.

افتخاری با اشاره به شکل‌گیری یک تیم در کنار نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رؤسای جمهور بعد از اینکه انتخاب می‌شوند  تازه به فکر برنامه برای اداره کشور و شناسایی نیروهای اجرایی می‌افتند، اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب از الان افراد را از لحاظ توانمندی مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا پشتوانه فکری و برنامه‌ریز برای نامزد نهایی باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی تیم شکل گرفته در کنار نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، تصریح کرد: در این تیم باید افرادی متخصص در زمینه‌های فرهنگی،‌ اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی باشند تا پشتوانه خوبی برای رئیس‌جمهور باشند.

افتخاری با اشاره به روند فعلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و آینده این جبهه، تصریح کرد: اگر نیروهای انقلاب تا آخر متعهد و پایبند بمانند، شانس خوبی برای پیروزی دارند.