برخی در فکر آن بودند و هستند که فضای کشور را در انتخابات دو قطبی کنند
آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان در اختتامیه دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گزارشی چند صفحه‌ای از عملکرد دولت از اقتصاد مقاومتی به مجلس خبرگان ارائه داد که از این جهت از دولت تشکر می‌کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه ما در رابطه با معیشت مردم حساسیت‌های ویژ‌ه‌ای داریم، گفت: توقع داریم دولت در این زمینه بیشتر کار کند تا مردم به حداقل معیشتشان برسند و خدای نکرده کسی گرسنه نخوابد و دیگران ثروت‌های کلان و نجومی داشته باشند و باید از ثروت‌ اندوزی‌های فوق‌العاده از بیت‌المال جلوگیری شود.

 

آیت‌الله جنتی در رابطه با مسئله انتخابات تصریح کرد: انتظارمان این است مردم همانطور که در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند و آبروی انقلاب را حفظ کرده‌اند این بار هم حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند. چرا که شرکت آنها در انتخابات اقتدار نظام را نشان می‌دهد و این یک وظیفه ملی و اسلامی است.

 

وی در ادامه به مردم توصیه کرد که درجشن نیکوکاری شرکت کنند و به کسانی که نیاز به احسان و نیکوکاری دارند، کمک کنند.

 

آیت‌الله جنتی با اشاره به مطرح شدن بحث آشتی ملی اظهار داشت: برخی با طرح بحث آشتی ملی در صدد بودند وضعیت نابسامانی را در کشور ایجاد کنند و به دنبال آن بودند که مردم را فریب دهند تا 8 ماهه آشوب مملکت را فراموش کنند،‌ این بحث را مطرح کردند، اما رهبری به موقع تذکر دادند.

 

رئیس مجلس خبرگان در پایان خاطر نشان کرد: برخی در فکر آن بودند و هستند که فضای کشور در انتخابات را دو قطبی کنند اما رهبری با تصمیماتی که می‌گیرند از این مسئله جلوگیری می‌کنند.