برخی فکر می‌کنند شهدای حرم 5 میلیون حقوق می گیرند
شهرزاد صفری همسر شهید مدافع حرم مجید صانعی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، شهدای عصر ظهور هستند، عنوان کرد: خیلی وقت است که دیگر  مردم شهیدی را از نزدیک ندیده اند، درست است که کمیته جست و جوی مفقودین شهدای مفقودالاثر را تفحص کرده و پیکرهایشان را بعد از سالها به وطن بر می گرداند اما مردم خیلی وقت بود که این طور شهید ندیده بودند؛ به همین دلیل شهادت این شهدا تاثیر عجیبی در جامعه گذاشته است.

 

وی افزود: متاسفانه برخی افراد فکر می کنند مجید و یا امثال او برای رفتنشان به سوریه کلی پول گرفته اند و حالا که نیستند خانواده هایشان در رفاه کامل به سر می برند؛ برخی دیگر نیز فکر می کنند ما ماهی 5 میلیون تومان حقوق می گیریم در حالیکه اصلا این طور نیست، مجید و خیلی از شهدای مدافع حرم تنها یک بسیجی بودند.

 

این همسر شهید مدافع حرم با بیان اینکه مجید ولایی بود و چون حرف ولایت را قبول داشت برای دفاع از حرم عازم شد خاطرنشان کرد: او همواره می گفت کاش من زمان جنگ بچه نبودم و به جبهه می رفتم.

 

 

وی در پایان یادآور شد: شب سومی که مجید به سوریه رفته بود، با تلفن به من زنگ زد و با هم حرف زدیم و باز هم مثل همیشه جویای حالم شد؛ همان شب بود که خواب دیدم مجید شهید شده، وقتی به هوش آمدم به خودم دلداری می دادم و می گفتم نباید از خودت ضعف نشان دهی؛ فردای آن شب مجید شهید شد.