هدف جمنا از دیدگاه یک نماینده مجلس

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جمع نخبگان شهر چالوس طی سخنانی،‌اظهار داشت:‌ هدف ما این است که در جمنا کار انقلابی انجام دهیم،هرکس که دغدغه انقلاب و ارزش های آن را دارد باید به این حرکت وحدت آفرین کمک کند.

وی افزود: در جبهه مردمی نیروهای انقلاب بنای کار بر یک کار انقلابی بزرگ بر مبنای ارزش‌ها و اصول اصیل انقلاب است، با حرکتی قدرتمندانه باید به دنبال تثبت انقلاب باشیم.

رئیس نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ رکود اقتصادی موجب آزار مردم شده است؛ باید با یک حرکت عمومی کمبودهای موجود جامعه جبران شود.

حاجی‌بابایی برهمین اساس اضافه کرد:‌ قابل قبول نیست خانواده‌ای سه فرزند با تحصیلات عالی داشته باشد و هرسه بیکار باشند، این یک تهدید بزرگ برای سلامت فرد ؛خانواده و جامعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای حل معضلات جامعه باید نگاهمان به توانمندیها ومنابع خودمان باشد، با امید بستن به آمریکا و کشورهای خارجی نمی توانیم؛ شاهد حل معضلات اجتماعی باشیم. آمریکا امروز در حل مشکلات خود درمانده است؛چگونه می تواند به مسائل ما بپردازد.

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین عنوان کرد:‌ توان داخلی ما بسیار فراتر از آن است که به انتظار کمک های خارج از مرزهایمان باشیم؛دانشمندان انقلابی ما در داخل کشور موشکهایی را طراحی وساخته اند که هزاران کیلومتر برد دارد.

حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ این توانمندی از ایدئولوژی ما کسب شده است. ما با تکیه بر آموزه های قرآنی واهل بیت و سنت رسول الله آموخته ایم زیر بار هیچ ظلمی نرویم و از تمام امکانات خود برای تکیه بر توان مردم وبه ویژه جوانان غیرتمند کشور استفاده کنیم؛تنها راه رهایی ما از تنگناهای موجود همین است.

ویبا اشاره به اینکه استراتژی آمریکا ناتوان سازی ایران است، تصریح کرد:‌ امروز تلاش می‌کنند که ما را دچار ناکارآمدی بکنند.

«باید یک صدا و همدل با هم حرکت کنیم؛ این بار باید نیروهای انقلابی بنشینند و فکر کنند و همه باهم برنامه ریزی و تدبیر کنند، حضور مردمی در این برنامه ها اصل است؛ ملاک ومعیار شما مردم هستید که باید، حضور داشته باشید و حرف آخر را شما ملت بزرگ ایران بزنید.»

حاجی بابایی ادامه داد: مردم ایران شرافتمندترین؛ ملت دنیا هستند، بزرگترین آسیب برای این مردم نگاه تبعیض آمیز است که همه را رنج می دهد.

رئیس نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد:‌ کار سختی را در پیش داریم ولی کارها تا سخت نباشند، شیرینی آن مشهود نمی شود. این را ما از عاشورا آموختیم، اگر سختی‌ها و مرارت‌های کربلا نبود، امروز شاهد شهد شیرین عشق به حسین در دل‌های پیر و جوان و زن و مرد نبودیم؛‌ ماندگاری عاشورا را مرارت‌های آن رقم زد.