مردم کم کاری مسئولین را با ادعای حمایت از یک جناح یا قوم نمی پذیرند/ جلوگیری از واردات محور تولید و اشتغال

گروه سیاسی- همایون یوسفی  نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به اظهارات عبدالله ثامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه وی به استاندار فشار آورده که جلوی انتصاب فلان مدیر تنها و تنها به دلیل قومیت آن فرد را بگیرد، گفت: این اتهامات بی اساس است و آنرا تکذیب می کنم.

وی تاکید کرد: آنچه در کانال رسمی این نماینده و رسانه ها علیه اینجانب منتشر شده کاملا کذب محض بوده و به شدت تکذیب می شود .

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیار انتخاب مسئولین تعهد، تخصص، داشتن روحیه خدمت و کار جهادی و علمی است، تصریح کرد: اینجانب همواره در راستای صیانت از حقوق مردم در نظارت بر عملکرد مسئولین راسخ و استوارم و کم کاری و ضعف مدیریتی هیچ مسئولی را از هر جناح و قومی که باشند، نمی پذیرم چرا که فلسفه وجودی مدیران خدمت خالصانه و مدبرانه به مردم است ولاغیر.

یوسفی افزود: به تخریب گران و کسانی که  خادمین و فرزندان خدوم خوزستان را تخریب می کنند توصیه می کنیم اخلاق اسلامی  و انسانی را رعایت کنند و به جای فرافکنی و پوشاندن ضعف ها و کم کاری های خود  با استفاده از حربه ناجوانمردانه تخریب، به مردم شریف شهرستان و استان خود خدمت کنند .

وی با بیان اینکه پی گیری حقوقی عوامل و مسببین طرح و ترویج این اتهامات بی اساس را حق خود می داند و از مراجع ذیصلاح قانونی موضوع را پی گیری خواهد کرد، افزود: متاسفانه عده ای بجای پیگیری مشکلات مردم استان و بیان مطالبات اصلی استان، بلندگوی مدیران دولتی شده و در پی طرح اتهامات بی اساس و پوچ هستند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال تصریح کرد: مقام معظم رهبری چند سالی است که محور اقتصاد، حمایت از تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال را موضوع سخنان خود قرار داده و آقایان باید عملکرد و کارنامه خود را در این عرصه ها برای مردم توضیح دهند.

یوسفی جلوگیری از واردات را یکی از محورهای اصلی سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال، دانست و اظهار داشت: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش بی رویه واردات به داخل کشور هستیم و این واردات از کالاهای غیر ضرور گرفته تا حتی کالاهایی که به فور در داخل تولید می شود را شامل می شود.

وی با اشاره به مضرات واردات برای اقتصاد کشور، گفت: واردات هم تولید کننده را با ورشکستگی مواجه می کند و هم اقتصاد کشور را وابسته می کند و به سمت نابودی می برد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه مسئولین به سمت تولیدات داخل حرکت کنند، هم به اهداف اقتصادی مقاومتی نزدیک می شوند و هم از افزایش بیکاری جلوگیری می کنند و به سمت ایجاد اشتغال جوانان گام بر می دارند.

یوسفی تصریح کرد: مسئولین باید از دادن شعار بپرهیزند و ضمن پرهیز از سیاسی کاری و اتخاذ سیاست های درست و برنامه ریزی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و در پایان سال 96 کارنامه خوبی از خود ارائه کنند.

عبدالله ثامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اخیرا گفت: اینکه می‌شنویم همایون یوسفی نماینده مردم اهواز به استاندار فشار آورده که جلوی انتصاب فلان مدیر تنها و تنها به دلیل قومیت آن فرد را بگیرد واقعا جای تاسف و نگرانی است و این موضوع بر خلاف مصالح و امنیت ملی است.