پیامک نوروزی روحانی سیاسی و تبلیغاتی است/ رئیس جمهور به قانون پایبند باشد

گروه سیاسی-  جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه رنگ و بوی پیامک تبریک نوروزی امسال حسن روحانی رئیس جمهور، بیشتر تبلیغاتی و سیاسی است، گفت: رئیس جمهور مجری انتخابات است و باید بیش از همه به قانون پایبند باشد اما ثابت شده که وی در انتخابات، بی طرف نیست و قانون را برای دیگران می خواهد نه برای خود.

وی با بیان اینکه در هفتم اسفند سال گذشته شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دهم و مجلس خبرگان دور پنجم بودیم، افزود: 2 روز قبل از این انتخابات، پیامک عجیبی از سوی رئیس جمهور برای تلفن همراه مردم ارسال شد که عملا نشان داد رئیس جمهور برخلاف قانون، در انتخابات بی طرف نیست.

 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه دولت در انتخابات مجلس دهم در تهران از لیست امید و در شهرستانها هم از نامزدهای اصلاح طلب و حامیان امید، حمایت کرد، گفت: پیامی رئیس جمهور در پنجم اسفند سال گذشته برای تلفن همراه مردم ارسال کرد، علنا از آنها خواست تا به لیست امید رای بدهند.

کریمی قدوسی گفت: ضمن اینکه رئیس جمهور خود کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود و ارسال آن پیامک شائبه تبلغاتی و انتخاباتی بودن آنرا به یقین تبدیل کرده بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: ارسال پیامک به تلفن های همراه مردم، در آستانه انتخابات و تحت عنوان پیامک نوروزی، دنبال همان رفتار تبلیغاتی و انتخاباتی رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوای اسلامی با اشاره به متن پیامک ارسالی رئیس جمهور تصریح کرد: بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. این متن پیامک روحانی بود که هر فرد با خواندن این پیام  به هدف تبلیغاتی و انتخاباتی آن پی می برد.

کریمی قدوسی رئیس جمهور بلافاصله بعد از تحویل سال جدید و بعد از پیام فرمایشات مقام معظم رهبری، در صفحه تلویزیون حاضر شد و چند دقیقه ای صحبت کرد و سال جدید را تبریک گفت. حال چه نیازی به ارسال این پیامک بود؟.

وی با اشاره به اظهارات مقامات دولتی و بخصوص وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه این پیامک ها هزینه ای ندارد، گفت: موضوع هزینه یک بحث است و موضوع تبلیغاتی بودن ارسال این پیامک ها بحث دیگر. ضمن اینکه سوال این است مگر می شود پیامک های گسترده و انبوه برای مردم ارسال کرد اما هیچ هزینه ای نداشته باشد.

به گزارش افکار نیوز حسن روحانی در هنگام تحویل سال جدید پیامکی بدین شرح برای مردم ارسال کرد:

بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک. حسن روحانی رییس جمهور.

وی در پنجم اسفند سال گذشته و 2 روز قبل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پیامکی جهت دار برای مردم ارسال کرد.

متن پیام این بود «مردم عزیز ایران؛ کشور امروز به رای شما نیاز دارد. جمعه 7 اسفند، آینده پر امید ایران را رقم بزنیم. حسن روحانی رئیس جمهور».