شاید روحانی تنها نامزد اصلاح طلبان نباشد

سید معروف صمدی نائب‌رئیس حزب مجمع نمایندگان ادوار درباره ثبت‌نام اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: بنظر من این افراد یا باید از کاندیداتوری و یا عضویت در شورای سیاست‌گذاری انصراف دهند.

صمدی با بیان اینکه انصراف آنها از کاندیداتوری بازتاب بیشتری خواهد داشت، گفت: این مسئله نشان می‌دهد این افراد دنبال سهم‌خواهی و مسائل شخصی نیستند و این در روحیه سایر داوطلبان و مردم تأثیر خواهد داشت و در نهایت به نفع جریان اصلاحات است و روحیه کار جمعی را تقویت می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال معرفی یک کاندیدای دیگر در کنار روحانی برای انتخابات 96، گفت: نظر شخصی من این است که حتماً افراد دیگری از جریان اصلاحات در انتخابات حضور می‌یابند و احتمال این اتفاق زیاد است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار درباره فعالیت‌های حزب متبوعش در انتخابات امسال، اظهار کرد:  مجمع نمایندگان ادوار نیز در راستای وظایف حزبی  فعالیت می‌کند و به تازگی در استان‌ها فعال‌تر شده است. هرچند برخی اعضای این تشکل معتقدند شخصیت‌های دیگری در کنار روحانی برای انتخابات باشند اما نظر کلی ما تبعیت از تصمیم شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و از ابتدا عضو این شورا بودیم.