روحانی در 96 فقط 2 میلیون رأی دارد

غلامرضا آباد، عضو اتاق فکر ستاد روحانی در انتخابات 92  درباره عملکرد دولت یازدهم در زمینه اقتصادی و اشتغال، اظهار داشت: دولت یازدهم طی دو سال تمام فعالیت‌های کشور را به سرنوشت برجام گره زد و فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی را به حالت نیمه تعطیل در آورد.

وی افزود: دولت روحانی طرح‌های موفقی در زمینه اشتغال جوانان نداشت و این در حالی است که دولت اظهار دارد تورم را تک رقمی کرده است ولی مردم این کنترل تورم را در سر سفره معشیت خود نمی‌بینند.

آباد غرور کاذب لایه اول نزدیکان روحانی را یکی دیگر از مشکلات رئیس جمهور دانست و تصریح کرد: یرخی از نزدیکان روحانی فکر می‌کنند هر صورت برنده انتخابات خواهند بود که این طرز فکر باعث می‌شود در روز انتخابات با نتیجه‌ای به غیر از نتیجه دلخواه روبرو شوند  و علت آن هم دور بودن از اقشار جامعه و نداشتن آگاهی از مشکلات مردم است.

وی تخلفات مالی را یکی دیگر از مشکلات دولت یازدهم عنوان و خاطرنشان کرد: تخلفات مالی  اعتماد عمومی را سلب کرده است مثل حقوق های نجومی، وام‌های کلان، صندوق ذخیره فرهنگیان که دولت پاسخ مناسبی که افکار عمومی را قانع کند تاکنون نداده است و نکته دیگر کابینه مسن دولت یازدهم است که از درک خواسته‌های جوانان عاجز است و نمی‌توانند تحرک کافی داشته باشد که بتوانند در جامعه پویایی و شادابی را نمایان کند و فرصت را به جوانان برای شکوفایی استعداد‌های خود نداده‌اند و این فرصت 4ساله دیگر تکرار نمی‌شود و از دست رفت.

عضو اتاق فکر ستاد روحانی در انتخابات 92 در پاسخ به این سوال که به نظر شما ضرورت دارد کاندیدایی در کنار روحانی باشد یا خیر گفت: عقل سلیم می‌گوید که می‌بایست حتما یک یا چند نفر در کنار  روحانی باشند که اگر اتفاق خاصی افتاد اصلاح‌طلبان بازنده انتخابات نباشند و اگر هم اتفاق غیرمنتظره‌ای نیافتد به نفع روحانی کنار بکشند.

آباد در مورد سبد رأی روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به عقیده اینجانب اگر بخواهیم فقط عملکرد اقتصادی و اشتغال‌زایی دولت را ملاک قرار دهیم نهایت 2 تا 2.5 میلیون رای خواهد داشت ولی از انجا که از حمایت اصلاح‌طلبان برخوردار خواهد بود، سبد رای دکتر روحانی بالا می رود.