برگزاری جلسه مجلس آمریکا درباره تحریم‌‌های غیر هسته‌ای ایران

کمیته امور مالی این مجلس امروز سه شنبه جلسه استماعی را با عنوان «افزایش کارآمدی تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران» برگزار می‌کند.

 
پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این جلسه استماع با همکاری دو کمیته فرعی سیاست پولی و تجارت و کمیته تامین اعتبارات غیرقانونی و تروریسم در ساعت دو بعد از ظهر به وقت آمریکا (22:30 به وقت تهران) برگزار می شود.
 
در این جلسه استماع، بهنام طالب‌لو، تحلیلگر بلندپایه ایران از موسسه دفاع از دموکراسی‌ها، متیو مک لنیس، استاد ممتاز موسسه امریکن اینترپرایز، امانوئل اوتولنگی، استاد بلندپایه موسسه دفاع از دموکراسی‌ها، و سوزان مالونی، استاد بلندپایه موسسه بروکینگز، حضور خواهند داشت.
 
سایت کنگره با تکرار ادعاهای بی‌اساس واشنگتن در اینباره نوشت: در این جلسه استماع کارآمدی تحریم‌های آمریکا در واکنش به «رفتار غیرقانونی ایران» از جمله حمایت این کشور از تروریسم و رفتارهای برهم زننده ثبات این کشور در منطقه بررسی می شود. شرکت کنندگان در این جلسه استماع بررسی می کنند آیا تحریم های جدید یا تحریم مقامات (این کشور) به متوقف کردن «قانون شکنی‌های ایران» و کاهش خطرات پشتیبانی مالی غیرقانونی در سطح بین الملل کمکی می کند یا خیر.