مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند/ شانس پیروزی آیت الله رئیسی بالاست

گروه سیاسی- مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم در 29 اردیبهشت امسال، گفت: فضای کشور هنوز انتخاباتی نشده و مشخص نیست که چه کسی در این عرصه پیروز می شود.

وی با اشاره به عملکرد سه سال و نیم دولت حسن روحانی گفت: مردم از این دولت راضی نیستند و نارضایتی از دولت زیاد هم است  اما هنوز نمی توان گفت که مردم به چه کسی رای می دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص اجماع اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی اگر در انتخابات حضور پیدا کند، می تواند وحدت آفرین باشد چرا که اصولگرایان وی را قبول داشته و در جریان اصولگرایان مقبولیت دارد.

ناصری نژاد با اشاره به سوابق آیت اله رئیسی در سالهای گذشته در سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه گفت:  ایشان همچنین در مدت زمان حضور خود در آستان قدس رضوی، خوب درخشید که اعتماد خیلی ها را جلب کرد.

وی تصریح کرد: در صورت کاندیداتوری آیت الله رئیسی، شانس پیروزی وی خیلی بالاست که امیدواریم اصولگرایان در این دوره انتخابات تصمیم درستی اتخاذ کرده و نتیجه مطلوب بدست آورند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره فعالیت های انتخاباتی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق گفت: با توجه به نهی صریح مقام معظم رهبری به وی، بعید است وی در انتخابات کاندیدا شود.

انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود و کاندیداهای این انتخابات از 22 تا 26 فروردین می توانند در انتخابات ثبت نام کنند.