مهم ترین برنامه‌ «جمنا» مشخص شد

نماینده مردم سیر‌جان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای انقلابی و نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این امر، اظهار داشت: اساس کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب، ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی و دلسوز نظام است.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ایجاد همفکری، همبستگی، هم‌سویی و همچنین یکپارچگی هر چه بیشتر نیروهای انقلاب نقش مؤثری ایفا می‌کند.

عضو کمیته نمایندگان مجلس در جبهه مردمی با اشاره به مشکلات اقتصادی به عنوان مهمترین مشکلات روز کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم اینکه ظرفیت اقتصادی مناسبی که دارد، اما خروجی مناسبی از این ظرفیت‌ها ندارد.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه اولویت دولت آینده باید مسائل اقتصادی کشور باشد، تصریح کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی هم نقش موثری دارد که همه اینها با محوریت مسائل اقتصادی حل می‌شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای اقتصاد هم تیم و هم برنامه دارد، گفت: اصول کلی این جبهه برای برنامه‌های اقتصادی، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و هدف این است که عملا 24 بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور پیاده‌سازی شود.