گزارش هیئت تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در دست آماده سازی

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در این هیئت پیرامون تعیین تکلیف صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: پیگیری‌ها برای روشن شدن تخلافات احتمالی در صندوق ذخیره فرهنگیان در هیئت تحقیق و تفحص از این صندوق ادامه دارد و این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم.

وی از برگزاری نشست اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و افزود: این نشست فردا(یکشنبه، 20 فروردین) برگزار و گزارش این هیئت نیز نهایی می‌شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: گزارش این هیئت به زودی و پس از نشست فردا نهایی و تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان می‌شود.

به گزارش تسنیم، چندی پیش و درجلسه‌‌ای جبار کوچکی‌نژاد، اسدلله عباسی، علی ادیانی و محمد حسن‌نژاد به ترتیب به عنوان رئیس، نواب رئیس و دبیر این کمیته انتخاب شده‌اند.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بازگشت 3هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان در جریان تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد این صندوق خبر داده بود.