واکنش یکی از نامزدهای جمنا به اعتماد اعضای این جبهه

علیرضا زاکانی دواطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با صدور پیامی از انتخابش به عنوان یکی از 5 نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

خداوند قادر متعال را سپاس می‌گویم که نیروهای انقلابی را در گام دوم حرکت بزرگ خود در 17 فروردین 96 راهنمایی و سرپرستی کرد و این کمترین را نیز نزد آنان قابل اعتنا و اعتماد نمود: «وکم من ثناء جمیل لست اهلا له نشرته».

اینکه نیروهای مردمی جبهه انقلاب توانستند علیرغم بدخواهان انقلاب، شکوه، عظمت و عزم خود را برای ایجاد تغییر و تحول انقلابی در جامعه نشان دهند قابل ستایش و شکرگذاری است و اینکه اعتماد آنان برای آغاز راه پرخطر و سرنوشت ساز انتخابات ریاست‌جمهوری در کنار سایر بزرگواران بر دوش اینجانب نهاده شد، باعث سنگینی وظیفه و تلاش مضاعف خواهد بود.

لذا بر خود واجب می‌دانم از حسن نظر و رای اعتماد اعضای مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تلاش خستگی‌ناپذیر شورای مرکزی و عوامل اجرایی آن خاضعانه تشکر و سپاسگزاری کنم.

همچنین از سایر نامزدهای جریان انقلاب خصوصا آنها که جزو پنج برگزیده قرار نگرفتند و همراهی خود را صادقانه با منتخبین بیان داشتند، قدردانی می‌کنم و متعهد می‌شوم تمام تلاش خود را در پیمودن بسیجی‌گونه این عرصه همچون همرزمان شهیدم در دوران دفاع مقدس و میدان جهاد در راه خدا با استفاده از ظرفیت همه نیروهای انقلاب به کار گیرم. انشاءالله.

علیرضا زاکانی

19 فروردین