دبیرکل جبهه جوانان ایران رسما برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد

مجید گروسی دبیرکل جبهه جوانان ایران امروز با انتشار نامه‌ای رسما کاندیداتوری خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
 
متن این نامه به شرح زیر است:
 
به نام خداوند جان وخرد
 
خدا را شاکرم که یک بار دیگر فرصتی عطا کرد تا خود را برای خدمتگزاری در عرصه ای کلان به مردم و نظام جمهوری اسلامی درمعرض آزمون بگذارم. از مدت ها پیش دوستان سیاسی و مدیران نظام در سطوح مختلف اینجانب را ترغیب به حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری می نمودند و اینجانب به هر بهانه استنکاف می کردم زیرا این وظیفه ای سنگین و بس سترگ است. اما در روزهای اخیر و بر اساس تصمیمی جمعی و تکلیف و تاکید شورای مرکزی جبهه جوانان ایران امروز آمادگی خود را اعلام کردم. این پذیرش تکلیف تنها با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال 96 صورت گرفت. ایشان در بخشی از فرمایشاتشان بر «همت جوانانه» و «حرکات مؤمنانه فراگیر» در موفقیتها و پیشرفتهای ملت ایران تاکید کرده و فرمودند: «علاج، در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همه همت مسئولین و مردم بر آن نقاط است و این نقاط کلیدی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال بویژه اشتغال جوانان.» و این چراغ راهی است که اینجانب و همچنین جبهه جوانان ایران آن را فرا روی راه آینده خود قرار داده ایم.
 
ملت شریف ایران؛ علیرغم تمامی تلاش های مسوولین در طی سال های اخیر و قدم های مناسبی که برداشته شده ، هنوز ایران عزیز از مشکلات عدیده ای رنج می برد. مشکلاتی که دغدغه مردم ومسولین نظام نیز می باشد. ما اعتقاد داریم که نظام جمهوری اسلامی پشتوانه عظیمی به نام مردم و خصوصا جوانان دارد. این جوانان آینده سازان این کشور هستند. ما با احترام به همه مدیران کشور در کلیه رده ها، معتقدیم که باید با استفاده و انتقال تجربیات گران سنگ این مدیران به جوانان فضای دیگری برای حضور پرشور آنان فراهم آورد.
 
اینک زمانی فرا رسیده است که بین گذشته و حال پلی استوار و محکم بزنیم تا آیندگان با عبور از آن فضایی نو برای کشور طراحی نمایند. این جوانان اعم از زن و مرد، در همه عرصه ها، پتانسیل و قدرت این را خواهند داشت که طرح ها و ایده هایی جدید و سازنده در عرصه خدمت به مردم بوجود آورند. لذا اینجانب مجید گروسی دبیر کل جبهه جوانان ایران اسلامی، با اعتقاد و اعتماد به این قشر و همچنین دیگر اقشار جامعه که بازیگر عرصه سیاست کشور هستند و با توکل و استعانت از ذات باریتعالی آمادگی خود را جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اعلام می دارم. امیدوارم این فرصت و مجال خدمتگزاری با تایید مراجع ذیصلاح بوجود امده و در این عرصه شایسته رای و اعتماد شما ملت عزیز ایران باشم.