چطور روحانی وعده 100 روزه خود را فراموش کرد؟+فیلم

رئیس جمهور روحانی امروز در نشست خبری با رسانه ها درباره موضوع وعده 100 روزه برای حل مشکلات اقتصادی و تحول اقتصادی گفت:  اعلام کرد که "من حافظه‌ام کم نیست. من میدانم چه گفتم. من گفتم در پایان 100 روز اعلام می‌کنم، چکار کردم. مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود.کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد. مشکلات اقتصادی 100 سال دیگر هم حل نمی‌شود."

به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که با مراجعه به آرشیو شعارهای تبلیغاتی روحانی در انتخابات سال 92 میبینیم وی به صراحت اعلام کرده بود برنامه 100 روزه دارد که تحول اقتصادی ایجاد می کند.

در همان زمان عده ای از کارشناسان معتقد بودند وعده 100 روزه برای حل مشکلات وعده منطقی نیست اما حسن روحانی در نطق تلویزیونی خود در زمان تبلیغات به این موضوع اشاره کرده بود، اما اینکه امروز بعد از 4 سال چرا منکر سخن خود می شود جای سوال دارد.

رئیس جمهور چندی پیش درباره انتقادات به دارو با طرح موضوع آلزایمر سیاسی گفته بود"  در آغاز دولت یازدهم مشکلات فراوانی داشتیم به‌طوری که دارو در آن زمان کم بود اما برخی آلزایمر سیاسی گرفته‌اند و یادشان می‌رود آن وقت وضع دارو و درمان چگونه بود. روحانی افزود: یادشان می‌رود که وضعیت دارو و درمان، قیمت دارو و تجهیزات پزشکی چگونه بود، یادشان رفته برخی داروها و تجهیزات به دست ما نمی‌رسید."

حالا پس از 4 سال روحانی سخن خود را درباره برنامه یک ماهه و 100 روزه منکر می شود و مردم خود بهترین کسی هستند که می توانند وعده های رئیس جمهور محترم را با واقعیت قضاوت کنند.  

 

حجم ویدیو: 1.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11