احمدی نژاد گردنکشی و نافرمانی کرد

گروه سیاسی_سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، اولین گردنکشی و نافرمانی را در عرصه انتخابات انجام داد.

به گزارش افکار نیوز؛ بهروز نعمتی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری به رغم نهی مقام معظم رهبری گفت: اولین گردنکشی و نافرمانی در عرصه انتخابات امروز از سوی کسی شکل گرفت که یک زمانی ملت را خس و خاشاک می خواند.

وی با بیان اینکه حامیان ایشان چه دفاعی دارند از این نافرمانی بازر، گفت: البته 11 روز خانه نشینی وی نافرمانی و گردنکشی دیگر بود که در دور دوم ریاست جمهوری اش انجام شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خطاب به حامیان احمدی نژاد افزود: شماها که در زمان خان نشینی احمدی نژاد ما را به خواص کم بصیرت و بی بصیرت متهم می کردید، امروز از شماها می پرسم که در کجای این ماجرا و این نامعادله قرار گرفتید.

نعمتی افزود: آیا باز حمایت کور کورانه شما از وی در تریبونهای خاص ادامه دارد؟ آیا باز شما از ما انقلابی ترید؟.

مقام معظم رهبری در مهر سال گذشته از احمدی نژاد خواست تا برای جلوگیری از دوقطبی شدن وارد عرصه رقابت انتخاباتی نشود اما وی امروز دومین روز از ثبت نام در این انتخابات ثبت نام کرد.

انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم، 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود