پای مجلسی‌ها هم به وزارت کشور باز شد/ همراهی که خودش داوطلب شد!

مستقر در ستاد انتخابات کشور، روز دوم ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

* روز دوم ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با نام نویسی محمود احمدی نژاد و حمید بقایی آغاز شد. احمدی نژاد که تا پیش از امروز می گفت برای حمایت از بقایی حضورش را در تنور انتخابات داغ کرده و در انتخابات حضور نمی یابد امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد!

* اما امروز مجلسی ها هم برای محک زدن خود رد انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات آمدند؛ محمدعلی پورمختار نماینده فعلی مجلس و عبدالرضا ثروتی نماینده سابق مجلس امروز برای ثبت نام در وزارت کشور حضور یافتند.

*سه داوطلب که با لباس های عربی در ستاد انتخابات کشور حاضر شده بودند برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، ضمن دعوت از خبرنگاران برای حضور در استان خوزستان و وعده پذیرایی از آنها، قول دادند تمامی مشکلات مربوط به وجود گردوغبار و همچنین خشک شدن تالابهای این استان را در صورت انتخاب توسط مردم، در بازه زمانی کوتاه مدتی حل کنند.

*سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون نیز امروز یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود که به ستاد انتخابات کشور آمد.

*یکی از بانوان ثبت نام کننده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کار دولتی داشتم، من را اجبارا بازخرید کردند، آمده ام انتقام بگیرم.