سناتور آمریکایی چه راهکاری برای شکست ایران به منافقین ارائه کرد؟

سناتور جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در تیرانای آلبانی با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

مک کین که همواره یک پای نشست‌های منافقین بوده است در این دیدار از اقدامات این گروهک تروریستی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس کمیته نیروهای مسلح در سنای آمریکا در جمع اعضای این گروهک گفت: باید با نقش ایران در عراق و سوریه مقابله و هرچه زودتر اسد نیز از قدرت کنار گذاشته شود.

وی در اظهاراتی مضحک و فرافکنانه مدعی شد: ایران، بشار اسد و داعش همه عناصر به هم پیوسته‌اند و نمی‌توان آنها را از هم جدا کرد!

مک کین در ادامه یاو‌ه‌گویی‌های خود بر برکناری بشار اسد و همچنین مقابله با نقش مخرب رژیم در سوریه و عراق تأکید کرد.

سناتور آمریکایی، ضمن قدردانی از رهبری مریم رجوی، گفت: من مطمئن هستم روزی ایران آزاد خواهد شد و ما در میدان آزادی گردهم خواهیم آمد.

گروهک تروریستی منافقین با وجود چند دهه خشونت افراط‌گرایانه علیه ملت ایران همچنان سعی دارد خود را حزبی عادی و سیاسی جلوه دهد.

اعضای گروهک تروریستی منافقین اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و در پی اجرای یک رشته ترورها و بمب‌گذاری‌ها که جان بسیاری از مقام‌های ارشد و غیرنظامیان را گرفت، مجبور شدند از ایران فرار کنند.

این گروهک تروریستی همچنین در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران، با حمایت صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، جنایات شنیعی را علیه مردم ایران و عراق مرتکب شد.

گردهمایی بقایای گروهک منافقین تیرماه ۹۵ با حضور برخی مقامات اسبق سیاست خارجی کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه و عربستان در پاریس برگزار شد.

ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، با سخنرانی در این اجلاس به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

اوایل شهریور نیز رسانه‎ها اعلام کردند ملک سلمان عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، از مریم رجوی برای سفر به عربستان و انجام مناسک حج دعوت کرده است.

پیش از آن نیز محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با رجوی دیدار کرده بود.