سانسور برادر آیت الله هاشمی توسط اصلاح طلبان+تصاویر

شاید یکی از غافلگیری‌های در روز آخر ثبت‌نام برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حضور "محمد هاشمی" بزرگ خاندان هاشمی است.

علی‌القاعده محمد هاشمی در شأن خودش می‌بیند که از روحانی حمایت کند و نه در این کسوت است که نامزد پوششی روحانی قلمداد شود و به نظر می‌رسد برای دفاع از حیثیت سیاسی خود در طول انقلاب، تا آخر راه ادامه دهد و حرف‌های خود را به زبان بیاورد.

اینکه محمد هاشمی منتقد وضع موجود است و به‌واسطه سیاست‌های غلط از حزب کارگزاران جدا شد، موضوعی است که قبلاً به آن پرداخته‌شده است، اما آنچه مهم جلوه می‌کند، سانسور محمد هاشمی در ارگان رسانه‌ای خانواده هاشمی‌ها است.

روزنامه آرمان که تبدیل به ریزخوار خاندان هاشمی شده بود و اکثر روزها به هر بهانه‌ای، تصویری از این خانواده منتشر می‌کرد، این بار حضور محمد هاشمی در انتخابات را در صفحه اول به‌طور کامل سانسور کرده است.

به نظر می‌رسد بعد از فوت هاشمی رفسنجانی، آرمانی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید "همراه با دولت هم‌گام با اصلاحات" حرکت کنند و دراین‌بین سانسور کردن بزرگ خاندان هاشمی از جهت سیاسی، ایرادی ندارد و یک ضرورت است.

http://www.afkarnews.ir/

 

البته آرمان در سانسور و بایکوت محمد هاشمی تنها نیست و بر اساس دستور کار روزنامه‌های زنجیره‌ای، اکثریت این رسانه ها حضور برادرش هاشمی را نادیه گرفته‌اند و تنها به بازتاب حضور جهانگیری اکتفا کرده اند.

باید دید محمد هاشمی در ادامه راه از فشار اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها کوتاه می‌آید یا برای دفاع از حیثیت خود و برادرش، تا آخر انتهای راه می‌ماند.

http://www.afkarnews.ir/

http://www.afkarnews.ir/

http://www.afkarnews.ir/

http://www.afkarnews.ir/

http://www.afkarnews.ir/