کلیدزدن پروژه جدید ایران‌هراسی توسط منافقین

حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص کنفرانس اخیر گروهک تروریستی منافقین با موضوع "پیگیری ایران برای ساخت سلاح هسته ای در پارچین" اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حال اجرای پروتکل الحاقی است و طبق این پروتکل امکان دسترسی های کافی برای آژانس وجود دارد.

 
وی افزود: بر اساس همین بازرسی هاست که مدیر کل آژانس انرژی اتمی چندین بار در گزارش های متعدد خود بر این نکته تاکید کرده که ایران به تعهدات خودش پایبند بوده و هیچگونه تخطی از موارد تعیین شده در برنامه هایش وجود ندارد.
 
فلاحت پیشه ادامه داد: در شرایط فعلی و با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، منافقین تصور می کنند یک فضای افراطی در این کشور شکل گرفته است؛ آنها بر همین اساس سعی دارند با سوءاستفاده از فضای موجود در آمریکا، امکان خودنمایی و ایران هراسی جدیدی را فراهم کنند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه این موضوعاتی که منافقین در نشست هایشان مطرح می کنند و می گویند "ایران به دنبال سلاح هسته ای است" امروز به امری مضحک و خنده دار در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: هیچگونه اقدامات خلاف ان پی تی (پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای) در ایران صورت نگرفته و اصولا ایران به دنبال اینگونه اقدامات نیست.