در دولت راست‌گویان آیا کسی هم راست می‌گوید؟!

گروه سیاسی- این روزها دیگر برایمان عادت شده است همه چیز تکذیب شود؛ حتی فیلم! حتی فایل صوتی؛ حتی اگر خودمان رودررو با گوش‌های خودمان شنیده باشیم و با چشمان خودمان دیده باشیم! اما امشب تکذیبی شنیدیم که گیج شدیم! مانده‌ایم چه کسی دروغ می‌گوید؟ رئیس دولت؟ مسئول دولت؟ روزنامه دولت؟ یا منتقد دولت؟

به گزارش افکارنیوز، ماجرا برمی‌گردد به سال ٩٢! سالی که در آن دادن وعده‌های انتخاباتی داغ بود و گوینده فکرش را هم نمی‌کرد در دوران فیلم و دوربین و سینما دیگر نمی‌توان گفت و فرار کرد. همه چیز ضبط می‌شود و باقی می‌ماند.

جانم برایتان بگوید عزیزی که قرار بود رئیس دولت شود، در آن سال‌ها وعده داد کاری می‌کند کارستان. ١٠ میلیون گردشگر خارجی می‌آورد و با این کار چنان سود سرشاری نصیب کشور می‌کند که ٤ میلیون شغل ایجاد می‌نماید و این در حالی است که ٣ میلیون بیکار داریم و به ناچار ١ میلیون کار نیز برای خارجیان ایجاد خواهیم کرد. نمی‌شود که آن ١ میلیون اضافه را خالی بگذاریم! پس کارگر وارد می‌کنیم.

photo_2017-04-28_22-55-42

سرتان را درد نیاورم. گذشت و گذشت تا پایان دولت فرا رسید. رئیس دولت اما طبق عادت مألوف شبی از شب‌ها که سخن ٤ سال پیشش را به رخش کشیدند از بیخ و بن منکر شد و گفت من گفتم؟!! عمراً اگر من گفته باشم. من گفتم اگر بتوانیم این میزان بیاوریم ٤ میلیون شغل ایجاد می‌شود. خب نتوانستیم! مگر چه شده است؟

حال ما مانده‌ایم حرف چه کسی را باور کنیم؟ آخر دو روز هم نیست آماری دادند آمارستان!! چه کسی گفت؟ ای وای من! روزنامه همین دولت. از قول چه کسی؟ رویم سیاه...از قول معاون گردشگری همین دولت. ما که گیج شده‌ایم اصلا چه کسی راست میگوید و چه کسی دروغ! عینا می‌گوییم شاید شما روشنمان کنید چه کسی راست میگوید:

روزنامه دولتی ایران، ٤ اردیبهشت ٩٦، صفحۀ ٧:

photo_2017-04-28_22-55-31

" رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری روز گذشته، در نشست خبری "همایش گفتمان فرهنگ میهمان‌نوازی با رویکرد توسعه گردشگری" با تأکید بر اینکه روند صنعت گردشگری در کشور امیدوارکننده است و گردشگری امری سیاسی نیست، گفت: "درآمد حاصل از گردشگری بین سالهای ٩٢ تا ٩٥، بیش از ٣٢ میلیارد دلار بوده و در این مدت ١٩ میلیون و ٩٠٠ هزار نفر گردشگر خارجی وارد کشور شده اند. "

ملاحظه فرمودید؟ ٢٠ میلیون گردشگر وارد کشور شده است. دقیقا ١٠ میلیون نفر بیش از رقمی که رئیس دولت راست‌گویان ادعا نموده بود اگر بیاید ٤ میلیون فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

حالا این وسط آیا این آمار و ارقام طبق معمول دستکاری شده‌اند که آن ٤ میلیون محقق نشده است یا باز هم باید منتظر رو شدن یک اختلاس میلیاردی باشیم که مشخص شود چه کسی پول‌ها را زبانمان لال برده است و خورده است؟!

مرتضی امامی‌پور

 

حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09