ستاد مردمی حمایت از حجت الاسلام رئیسی اعلام موجودیت کرد

ستاد مردمی حمایت از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی طی بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.  

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«منت خدای را که خلقت را به زیباترین شکل آفرید و آن را مهد نعمت های مادی و معنوی قرار داد و پیامبران را برای هدایت انسان فرستاد و به او اختیار داد تا سرنوشت خویش را با حکمت و دانشی که به او بخشید به بهترین و زیباترین صورت رقم بزند.

ملت عزیز ایران ضمن احترام و عرض ادب به پیشگاه شما؛

در پی حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و استقبال فراگیر از سوی اقشار و اقوام مختلف در سراسر میهن اسلامی، با استعانت از الطاف خداوندی و توجه به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر اتکا به ظرفیت ها و توانائی های خودی با بهره گیری از سرمایه عظیم نیروهای متعهد و متخصص داخلی و ذخایر مادی خدادادی در جهت پی ریزی و اجرای اقتصاد مقاومتی، تولید ثروت، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد ملی و رهایی مردم از وضع ملال آور کنونی، همزمان با اعیاد مبارک شعبان، جمعی از خدمتگزاران و فرزندان کوچک ملت بزرگ ایران، با پشتوانه جمعی قشرهای مختلف موجودیت و شروع فعالیت ستاد مردمی حمایت از دکتر ابراهیم رئیسی را رسماً اعلام می نمایند.

طبیعی است که وضع کنونی که در شأن و کرامت ملت ایران نمی باشد، حاصل فاصله گرفتن از شعارها و اهداف اولیه انقلاب و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح اش رهبر معظم انقلاب در خدمت به محرومین و اجرای عدالت و فراهم نمودن فرصت ها و توزیع امکانات برای همه آحاد ملت می باشد.

موریانه فساد و تبعیض و رانت خواری که به تدریج در ساختار اداری کشور رسوخ نموده می رود تا خوی اشرافیگری و نظام طبقاتی را به مملکت بازگردانده و آن را در مملت نهادینه نماید. برخورد با انحراف ایجاد شده و باز گرداندن چرخ انقلاب به مسیر اصلی خویش نیاز به اقدامی انقلابی در تغییر وضع موجود و استقرار دولتی انقلابی، کارآمد و متعهد به آرمان های امام و رهبری و ملت انقلابی ایران دارد. از این رو از ملت شریف ایران دعوت می کنیم برای ایرانی آباد و فردایی پر از نشاط، معنویت، آسایش، استقلال، عزت و کرامت، در روز ۲۹ اردیبهشت با حضور پرشور رأی خود را بنام به دکتر ابراهیم رئیسی، که توان مدیریتی موفق، مبارزه باتبعیض و بی عدالتی، پاک دستی و امانت داری وتوجه ویژه به تعهد و تخصص را در صحنه عمل به اثبات رسانده است در صندوق های رأی واریز نمایید.

ستاد مردمی حمایت از حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی (سحر)»