مدعیانی که بدون سند موضع می گیرند شایسته ریاست جمهوری نیستند

سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی درباره مناظرات اخیر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدف اصلی مناظرات کمک به قضاوت جامعه درباره عملکرد نامزدهای انتخابات بوده تا سره را از ناسره تشخیص دهند و قدرت مدیریتی، صداقت و خدمت‌گزاری کاندیدا مورد ارزیابی مردم قرار بگیرد تا به نتیجه درستی برای رای دادن برسند.

وی افزود: ادعاهای بدون سند که کاندیداها در مناظره‌ها مطرح می‌کنند، شایسته و در شان کسانی که می‌خواهند در مسند ریاست جمهوری قرار بگیرند، نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به یکی از اشکالات مناظرات روز گذشته خاطرنشان کرد: برخی از کاندیداها ادعاهایی که مطرح می‌شود را به راحتی تکذیب می‌کنند علی‌رغم اینکه اسنادی در رابطه با آن  ارائه می‌شود، در مقابل آن ادعاهایی نیز ارائه می‌شود که برای ان سندی وجود ندارد به این معنا که فقط در صدد تخریب فرد مقابل هستند.

وی تصریح کرد: کسانی که حرف خود را با سند ارائه می‌دهند طبیعتا صداقت آنها در افکار عمومی نقطه مثبتی به حساب می‌آید اما کسانی که به راحتی مستندات سایت‌ها و رسانه‌ها که بسیاری از  این مطالب توسط خود آنها ارائه شده تکذیب می‌کنند، این موضوع در افکار عمومی باقی می‌ماند.