بررسی پشت پرده هتاکی به امام رضا(ع) در ستاد روحانی توسط قوه قضاییه

حجت‌الاسلام رضا غلامی رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا گفت: جسارت اخیر جمعی از اصلاح‌طلبان افراطی به ساحت عظیم و نورانی امام رضا(ع) در ایلام، که باید از آن عقده‌گشایی وقیحانه علیه اسلام عزیز تعبیر کرد، دل همه مؤمنین و عاشقان اهل بیت عصمت و طهار (ع) را به درد آورده است.

وی افزود: این اولین بار نیست که شاهد توهین جمعی کوردل به اهل بیت (ع) هستیم لکن اتفاقی که در ایلام افتاده است از جهت عمق جسارت، کم سابقه و از جهتی منحصربفرد است.

غلامی ادامه داد: دشمنان قسم خورده ایران و مزدوران و نوکرانشان در طول چند سده اخیر همواره در پروژه‌های استعماری و سلطه‌گرانه خود در ایران، با سد عظیم و نفوذناپذیر اسلام و باورها و مقدسات اسلامی روبرو بوده‌اند و به همین خاطر، نه فقط عقده گشایی، بلکه به سمت تمسخر و تخریب هتاکانه مقدسات اسلامی پیش رفته‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا با بیان اینکه با مروری به تاریخ روشن می شود، این نوع جسارت ها، هر چند قلوب عاشقان را به درد آورده اما به نحو فزاینده بر عزم و اراده آنها در پاسداری از مقدسات افزوده و کاملا نتیجه عکس داشته است، اظهار داشت: ما از کسانی که خود را صاحب جریان اصلاح طلبی معرفی می‌کنند و با این تابلو در ایران کار می کنند می‌خواهیم موضع خودشان را با این رفتار کثیف در ایلام مشخص کنند و الا لکه سیاه جدیدی بر دامن اصلاح طلبی در ایران خواهد نشست که مانند لکه سیاه و ننگین سکوت در برابر توهین به امام حسین (ع) در عاشورای سال 88، پاک شدنی نیست.

وی تاکید کرد: این توقع کاملا به جاست که قوه قضائیه صرف نظر از مساله انتخابات، به وظیفه قانونی خود در رسیدگی به این ماجرای شرم آور عمل کند تا ضمن معلوم شدن پشت پرده و طراحان این قضیه، جسارت کنندگان به سزای عمل پلید خود برسند.