قالیباف از نماد انتخاباتی اش رونمایی کرد

محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم امشب در برنامه گفت‌‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما نماد انتخاباتی خود را "ساعت" اعلام کرد.

وی در بخشی از گفتگوی ویژه خبری تاکید کرد: دیگر حق نداریم 4 سال زمان دیگری را ببینیم به این شرایط دولتی که زمان را از دست داد. من در تمام زندگی‌ام همیشه مثل ساعت کار کرده‌ام. در این شهر تهران "کورنومتر" زدم و با مردم قرار گذاشتم و سر قرارم ایستادم. باور کنید مردم عزیز 4 سال زمان کمی نیست. می‌توانیم در این چهار سال و این زمان پیش رو کشور را به جایی ببریم.

قالیباف تاکید کرد: قرارمان این باشد که در هر سال در هفته دولت ببینید و در پایان دولت که زندگی شما در حال تغییر است و رو به بهبودی. این تعهد محمدباقر قالیباف با یکایک این مردم عزیز. بویژه با جوانان عزیز است که  همه امیدم به دختر خانمهای گلم و آقا پسرهای عزیز و خلاقی است که امروز به کنار زده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه توفیق پیدا کردم امشب در این پاسی از شب در جمع شما مردم عزیز بر سر سفره شما بودم و در حقیقت جزو خانواده شما قبول کردید باشم تشکر و به شما عرض میکنم من به عنوان یک جوان در ابتدای انقلاب آمدم که جانم را برای اسلام و انقلاب و افتخار ایران بدهم و امام و شما مردم امروز من که نیروی عادی و نوجوان بودم به اینجا رسیدم قول می‌دهم اگر امروز نیاز باشد آبروی خودم را برای مبارزه با فساد و رشد کشور بدهم اینکار را خواهم کرد و به کمک شما عزت را روز بروز برای کشور بیشتر خواهیم کرد.