افتراق مشی سیاسی روحانی و جهانگیری

فاطمه راکعی در نخستین همایش اصلاح طلبان حامی روحانی در آذربایجان شرقی که در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد اظهار داشت: همه اعضای ستاد روحانی یک ستاد متحرک بوده و باید همه آرای خاکستری را شناسایی و به سمت وی سوق دهند.

وی افزود: رأی خاکستری‌ها متمایل به اصلاحات هستند اما با توجه مسائلی از جمله مسئله اشتغال جوانان و بعضی مسائل فرهنگی از دولت روحانی ناراضی هستند و براساس مناظرات تصمیم می‌گیرند به چه کسانی رأی دهند.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در ادامه با اشاره به مناظرات اخیر اظهار داشت: برخی از افراد تماس می‌گیرند که چرا روحانی در مناظره پاسخگوی قو‌ی‌ای نبود، به‌زعم بنده  روحانی اصلاح طلب افراطی نیست بلکه اصلاح طلب اعتدال‌گراست و جهانگیری در کنار حجت الاسلام روحانی به عنوان یک اصلاح طلب قاطع مکمل بود.

وی همچنین ادامه داد: در سال 92 ما با تدبیر جمعی در  شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان  به این نتیجه رسیدیم که برای نجات کشور به یک فرد مانند آقای روحانی رأی بدهیم.

راکعی در ادامه به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: پاکدستی و اخلاق و تخصص در زمینه انتخاب اعضای شورا موضوع بسیار مهمی است.