ارسال پیامک مشکوک از مجلس برای حمایت از روحانی+عکس

به گزارش افکارنیوز، از صبح دیروز پیامکی برای نمایندگان مجلس دهم و همچنین نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی ارسال شده که آنها را برای «حضور در افتتاح ستاد اصول گرایان معتدل دکتر روحانی» دعوت کرده است.

این ستاد قرار بود از ساعت 16 دیروز در در بلوار کشاورز بین خیابان قدس و وصال پلاک 214 افتتاح شود.

بر اساس اطلاع خبرنگار ما این پیامک از طریق سامانه پیامکی مجلس شورای اسلامی برای نمایندگان ارسال شده است.

مجلس شورای اسلامی دارای چند سامانه پیامکی است که از طریق آن به نمایندگان فعلی و ادوار مجلس اطلاع رسانی می شود. 

یکی از این سامانه ها پیامکی به نمایندگان ارسال کرده و از آنها خواسته جهت افتتاح ستاد اصولگرایان معتدل دکتر روحانی حضور پیدا کنند.

جالب اینجاست پیامکی که صبح دیروز برای نمایندگان فعلی و ادوار مجلس جهت افتتاح ستاد اصولگرایان معتدل دکتر روحانی ارسال شده از همان سامانه ای است که پیامهای رییس مجلس برای نمایندگان مجلس و نمایندگان ادوار ارسال می شود.

این پیامک مشکوک روز گذشته حداقل 2 بار برای مخاطبان ارسال شده است.

در همین زمینه یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار افکار نیوز گفت: تا کنون از طریق این سامانه پیامک های لاریجانی را دریافت می کردیم. مثلا پیامک عید نوروز و یا مناسبت های دیگر.

وی افزود: پیامکی که صبح دیروز برای ما ارسال شده در زیر همان پیامک های قبلی لاریجانی قرار گرفت و نشان دهنده این است که پیامک از همان سامانه ارسال پیامک های علی لاریجانی ارسال شده است.

وی سپس متن پیامک ارسال شده را در اختیار خبرنگار افکار نیوز قرار داد که به شرح زیر است؛

هدایت شده از  +9850004904 :

همکار گرامی ................

سلام علیکم

احتراما، در پاسخ به رهنمودهای راه گشای مقام معظم رهبری و به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات، ستاد اصول گرایان معتدل حامی دکتر روحانی با حضور سبز شما سرور گرامی امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه ساعت 16 در بلوار کشاورز بین خیابان قدس و وصال پلاک 214 افتتاح می گردد.

ستاد اصول گرایان معتدل

دکتر روحانی

این در حالی است که چندی پیش بهروز نعمتی سخنگوی مجلس اعلام کرد که علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حماحمایت می کند.