دولت در چارچوب گذشته عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره اول کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ در اولین مناظره نامزدها، آقای روحانی نتوانست به سوالات به صورت مستند پاسخ دهد و به بیان یکسری کلیات اکتفا کرد.

وی افزود: آقای روحانی بیشتر منتظر بود یار غار وی آقای جهانگیری پاسخگو باشد و این یک نقطه ضعف برای آقای روحانی به‌شمار می‌رفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کار به‌گونه‌ای مدیریت شده بود که در مورد سوالاتی که از آقای روحانی می‌شود، آقای جهانگیری پاسخ دهد اما غافل از اینکه وقتی فرد دیگر پاسخگو باشد، آن فرد نیز مطرح می‌شود و می‌تواند امتیازش را بگیرد و در این مناظره از امتیاز آقای روحانی کم و به امتیاز آقای جهانگیری اضافه شد.

رنجبرزاده با بیان اینکه اوضاع برای ایجاد تغییر امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: در مجموع مردم در جامعه به صورت عمیق ناراحت هستند و جامعه در بهت و نگرانی فرو رفته و باید تلاش بسیاری کرد تا مردم را از ناامیدی و یأس خارج کنیم و در مرحله اول برای حضور در پای صندوق‌های رأی آماده کنیم.

وی در پایان گفت: عملکرد دولت به قدری ناامیدکننده بوده که امیدهای مردم به یأس مبدل شده و به وعده‌هایی که داده شده،‌ جامه عمل پوشانده نشده است.