ماجرای خودروی میلیاردی قالیباف؛‌ از شایعه تا واقعیت/ عکس

محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما عنوان کرد: «وا مصیبت از روزی که رئیس دولت و وزرا نخواهند به قانون احترام بگذارند، چرا مردم ندانند ثروت محمد باقر قالیباف چقدر است و رئیس جمهور و وزرای آنها کجا زندگی می کنند و چه ماشینی سوار می شوند؟ چرا در یک استان مردم ندانند استاندار چگونه زندگی می کند؟»

پس از این اظهارنظر قالیباف بعضی از کانال های دولتی و حامی روحانی در کنار برخی کانال های ضدانقلاب اقدام به انتشار عکسی از شهردار تهران کردند که نشان دهد، وی خودروی بنز سوار می شود و عمل وی با صحبت هایی که می کند در تناقض است!

 

 

 

اما اطلاعات و بررسی های خبرنگارما حامی از واقعیت دیگری است:

عکس فوق که در رسانه ها با هدف تخریب قالیباف منتشر شده است، به افتتاح پل طبقاتی صدر اختصاص دارد که علی لاریجانی آن را بازگشایی کرده بود.

همانطور که در عکس اصلی مشخص است علی لاریجانی از آن سمت خودرو در حال پیاده شدن است و طبق اطلاعات خبرگنار ما خودروی مذکور نیز برای ریاست مجلس شورای اسلامی است و قالیباف تنها لاریجانی را در این مراسم مشایعت می کرده است.

 

نکته دیگر اینکه علی لاریجانی در بسیاری از مراسم ها از این خودرو استفاده می کند: (شماره پلاک هر دو خودرو یکی است):

 

همچنین عکس زیر نشان می دهد در پایان مراسم افتتاح پل صدر،‌ محمدباقر قالیباف سوار خودروی دیگری به غیر از خودروی ادعایی کانال های دولتی شده است.

 

از سوی دیگر یک سرچ ساده در اینترنت خودروهایی که شهردارد تهران با آن تردد می کند را نشان می دهد.

به نظر می رسد مخالفان محمدباقر قالیباف از افشاگری ها و حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری احساس خطر کردند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و شاید در روزهای دیگر باید منتظر حملات شدیدتر این جریان بود.