قالیباف با روحیه جهادی در انتخابات حضور یافته است

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم گفت: ظرفیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها روشن می‌شود، همانطور که در مناظره اول، مردم به ظرفیت نامزدها پی بردند.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال آقای محمدباقر قالیباف نشان داد که با روحیه‌ای جهادی و جنگنده وارد عرصه رقابت شده تا افکار مردم را نسبت به عملکرد چهار ساله دولت یازدهم روشن سازد. 

بزرگواری گفت: آقای روحانی نیز در این مناظره نشان داد که ظرفیتی بسیار ضعیف و شکننده دارد و آقای جهانگیری نیز از خود چهره‌ای عصبانی بر جای گذاشت و مشخص شد که صرفاً کاندیدای ضربه‌گیر است.

وی با ابراز امیدواری درباره به نتیجه رسیدن نامزدهای طیف اصولگرا در انتخابات اظهار داشت: بعد از مناظره روز جمعه رویش مردمی به سمت آقای قالیباف شکل گرفته است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم تصریح کرد: آقای روحانی در چهار سال گذشته کشور را به سمت پرتگاه برد و اگر حضور مردم در صحنه و ارشادات و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود، امروز وضعی بهتر از کشورهای اطراف نداشتیم ولی خدا را شکر که به مردم اراده‌ای داده است تا پای انقلاب و رهبری بایستند.